اعتراض بحرینی‌ها به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی

جمعه 9 مهر 1400 - 8:56:35
اعتراض بحرینی‌ها به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: شهروندان در بحرین با برپایی تظاهراتی مخالفت شدید خود را با افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در کشورشان اعلام کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برخی کاربران فضای مجازی درصفحات کاربری خود در توئیتر تصاویری ویدئویی از تظاهرات شهروندان بحرینی در منامه در اعتراض به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور منتشر کردند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعار‌هایی مخالفت خود را با افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در کشور اسلامی بحرین اعلام کردند.

واکنش مقام ارشد حماس به سفر لاپید به بحرین
به گزارش حساب توئیتری شبکه المیادین، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به سفر «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین گفت: سفر لاپید به بحرین را می‌توان در یک کلمه، «خیانت» توصیف کرد.
محمود الزهار با استناد به آیـه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَیٰ أَوْلِیَاءَ ۘ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ» گفت؛ بر اساس این آیه، تعامل با یهودیان و همکاری‌های امنیتی و سیاسی با این رژیم، در درجه اول خیانت به خدا و در درجه دوم خیانت به شهروندان کشور‌های حاشیه خلیج فارس به شمار می‌رود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: از شهروندان کشور‌های حاشیه خلیج فارس بپرسید که آیا از تعامل با رژیم صهیونیستی راضی هستند. در ضمن به کشور‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند نگاه کنید و بینید آیا دستاورد‌هایی در زمینه‌های اخلاقی و مالی داشته اند؟
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در بخش دیگری از سخنانش درباره سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین گفت: می‌توان سفر لاپید به بحرین را در یک کلمه خلاصه کرد: خیانت؛ خیانت به خدا و رسولش.
الزهار افزود: عادی سازان روابط با رژیم اسرائیل به آمریکا امید بسته اند و خواهان کسب رضایت واشنگتن هستند. مقامات و مسئولان این کشور‌ها با مخالفت با فرامین خدا و رسولش، خود را به دست خودشان مجازات می‌کنند و پایانی بهتر از پیشینیان خود نخواهند داشت.
وی گفت: اگر تبلیغات اسرائیل واقعیت داشت، چرا این رژیم اشغالگر از غزه فرار کرد؟
الزهار همچنین تصریح کرد: بایدن نمی‌تواند امنیت اسرائیل را تامین کند، زیرا منافع آمریکا برای او برتر از هر منفعت دیگری است. اگر قدرت آمریکا می‌توانست از این کشور محافظت کند، از افغانستان فرار نمی‌کرد.
این عضو ارشد حماس تاکید کرد: نخستین طرفی که از توافق عادی سازی سود می‌برد، رژیم صهیونیستی است.

بحرینی‌ها پرچم رژیم صهیونیستی را در منامه به آتش کشیدند
از سوی دیگر حساب توئیتری جنبش جوانان منطقه «دَراز» از برگزاری تظاهرات مردمی در محله تجاری منامه پایتخت بحرین دراعتراض به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور خبر داد.
شهروندان بحرینی با حمل پلاکارد‌ها و سردادن شعار‌هایی خواستار برگزاری همه پرسی در بحرین با هدف اخراج صهیونیست‌ها از این کشور شدند.
بر اساس تصاویر دریافت شده، شهروندان بحرینی در این تظاهرات اقدام به آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 9 مهر 1400 - 8:56:27