صعودتیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱

شنبه 3 مهر 1400 - 7:59:32
صعودتیم ملی فوتسال ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱

تهران - الکوثر : تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی در مرحله یک هشتم نهایی توانست با نتیجه پرگل ۹ بر ۸ تیم ملی ازبکستان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی اصغر حسن زاده ، سعید احمد عباسی ، مهدی جاوید، فرهاد توکلی و محسن اولاد غبار زننده گل ها برای تیم ایران بودند.
این مسابقه سی امین برد تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات رسمی مقابل تیم ملی ازبکستان بود. تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی پیروزی بر تیم های صربستان و امریکا و شکست درمقابل آرژانتین را در کارنامه خود دارد. قرار است در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی فوتسال ایران به رقابت با تیم ملی قزاقستان در عصر روز دوشنبه پنجم ماه مهر برود. مسابقات جام جهانی فوتسال از تاریخ بیست و یکم شهریور ( دوازدهم سپتامبر ) آغاز و تا یازدهم مهر ( سوم اکتبر ) در کشور لیتوانی ادامه دارد.
مسابقات جام جهانی فوتسال هر چهار سال برگزار می شود که در آخرین دوره آن در کشور کلمبیا در سال 2016 میلادی تیم های آرژانتین، روسیه و ایران به ترتیب مقام اول تا سوم جهان را تصاحب کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


شنبه 3 مهر 1400 - 6:43:15

دسته بندی :