دبیرکل انصارالله یمن در سالگرد انقلاب یمن: پیش از انقلاب سفیر آمریکا همه کاره کشور بود

دو شنبه 29 شهریور 1400 - 18:36:38
دبیرکل انصارالله یمن در سالگرد انقلاب یمن:  پیش از انقلاب سفیر آمریکا همه کاره کشور بود

تهران - الکوثر: دبیرکل انصارالله یمن در سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر گفت یادآوری این انقلاب بسیار مهم است، زیرا اتفاقی بزرگ رخ داد و امروز و فردای کشور را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله يمن به مناسبت سالگرد انقلاب 21 سپتامبر يمن گفت:  دوره قبل از انقلاب 21 سپتامبر، دوره قیمومیت بیگانگان از طریق عدول نیروهای سیاسی از استقلال ملتمان بود. 
وی با بیان اینکه عدول نیروهای سیاسی از استقلال یمن، باعث نتایج مصیبت باری شد که اوج آن فروپاشی کامل و اشغال کامل یمن بود، افزود: نیروهای حاکم در کشورمان قبل از انقلاب با قطعنامه‌های شورای امنیت برای قراردادن یمن تحت فصل هفتم منشور ملل متحد همراه بودند. سفیر آمریکا بر تصمیم گیری های یمن سیطره داشت و سفارت آمریکا به طور علنی به ریاست جمهوری تبدیل شده بود. 
وی گفت: نیروهای سیاسی در کشور ما در برابر سفارت  آمریکا به گونه ای رفتار می کردند که گویی تسلیم قیمومیت آن شده‌اند. 

 دشمنان یمن کوشیدند مولفه‌های قدرت مادی و معنوی مردم‌مان را نابود کنند تا بتوانند بر این ملت سیطره یابند

سید عبدالملک الحوثی در ادامه تصریح کرد: وضع امنیتی قبل از انقلاب شاهد انفجار، ترور و استقرار عناصر تکفیری بود و دشمنان یمن کوشیدند مولفه‌های قدرت مادی و معنوی مردم‌مان را نابود کنند تا بتوانند بر این ملت سیطره یابند. 
وی با بیان اینکه  وضع قبل از انقلاب در تمام زمینه ها در مسیر فروپاشی بود و بحران سیاسی پیچیده تر می شد، گفت: ورشکستگی نیروهای سیاسی قبل از انقلاب دشمن را به هدف قرار دادن یمن در تمام زمینه ها تشویق کرد و درصورت استمرار وضع اقتصادی، سیاسی و امنیتی قبل از انقلاب، یمن به طرف فروپاشی کامل می رفت.
 

هدف قرار دادن یمن، به سود آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است

رهبر انصارالله يمن در ادامه سخنرانی خود به مناسبت سالگرد انقلاب 21 سپتامبر يمن تاکید کرد:  رژیم صهیونیستی، نماینده انحصاری آمریکا در منطقه  و  هدف قرار دادن یمن، به سود آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس است.
وی با بیان اینکه عربستان و امارات، صرفا آلت دست آمریکا و گاو شیری آن هستند، تصریح کرد: ما، از آغاز، به نقش کشورهای خارجی به ویژه آمریکا پی بردیم که با انقلاب مقابله می‌کرد.

 انقلاب ما علیه دشمن اسرائیلی و علیه سلطه‌گری آمریکاست

سید عبدالملک الحوثی گفت : کشورهای متجاوز با مرتکب شدن جنایت‌ها و ادامه محاصره بر شکست اراده ملت ما شرط بسته بودند.
وی با بیان اینکه اسرائیل حتی قبل از تجاوز دیگران را علیه کشور ما تحریک می‌کرد، افزود: این تحریک کاملا با نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکا انگلیس و مزدورانشان هماهنگ بود.
وی بااشاره به اینکه  انقلاب ما علیه دشمن اسرائیلی و علیه سلطه‌گری آمریکاست، گفت: مزدوران ثروت کشورمان را در ازای منافع شخصیشان به اجنبی فروختند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


دو شنبه 29 شهریور 1400 - 18:36:30