هشدار جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی

سه شنبه 16 شهریور 1400 - 14:3:21
هشدار جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد، برای هر گونه تلاش در ترور شش اسیر فلسطینی که طی عملیات در زندان جلبوع موفق به رهایی از زندان رژیم صهیونیستی شده اند، بهای سنگینی خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی دوشنبه شب در جریان راهپیمایی مردم در مرکز غزه که در حمایت از عملیات شش اسیر فلسطینی در زندان جلبوع برگزار شده بود، تاکید کرد انتخاب مقاومت مبارزه با دشمن و تداوم برنامه های آن است این چیزی است که محمود عارضه و دیگر رفقای اسیر او هم نشان دادند.

این رهبر جهاد اسلامی تصریح کرد، آسیب نرسیدن به این قهرمانان پیامی است که باید بدون هیچ ابهامی بیان شود و ما به دشمن درباره کشتن یا ترور آنها هشدار می‌دهیم.

البطش گفت، ما از مردم فلسطین می‌خواهیم آغوششان را به روی این قهرمانان باز کنند و به آنها کمک کنند نمی‌خواهیم بشنویم که طرفی موجب بازگشت آنها به زندان شود.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین در ادامه افزود، ما از هموطنانمان در جنین می‌خواهیم که به این قهرمانان کمک کنند و در حق آنها کوتاهی نکنند و آنها را روی چشمانشان نگاه دارند.

البطش تاکید کرد، گزینه مقاومت برای همیشه مبارزه با رژیم اشغالگر و ادامه جهاد و مقاومت است، سردرگمی امروز دشمن ناشی از ضربه بزرگی است که نهاد امنیتی و نظامی این دشمن متحمل شده است.

شش اسیر فلسطینی بامداد دوشنبه موفق شدند، از طریق حفر ده ها متر تونل، از  زندان جلبوع  رژیم صهیونیستی که به اصطلاح یکی از  امنیتی‌ترین زندان‌های این رژیم  محسوب میشود ، فرار کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 16 شهریور 1400 - 14:3:15