رهبر یک حزب صهیونیستی : ما در مسیر «قهقرا» قرار داریم

چهار شنبه 3 شهریور 1400 - 18:24:44
رهبر یک حزب صهیونیستی : ما در مسیر «قهقرا»  قرار داریم

تهران- الکوثر: رهبر یکی از احزاب رژیم اشغالگر قدس به مسئولین این رژیم هشدار داد اسرائیل به سوی قهقرا و سقوط پیش می‌رود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  زاهاو گیلون رهبر سابق حزب مرتس اعلام کرد رویکرد عربده کشی که ارتش و ساختارهای امنیتی و نظامی اسرائیل در پیش گرفته‌اند چیزی جز اقدامات مافیایی نیست امری که اسرائیل را در مسیر قهقرا قرار داده است.

رهبر سابق این حزب چپ گرا با اشاره به چند نمونه از این اقدامات (وحشیانه) نوشت: هر نظامی اسرائیلی که اقدام به قتل فلسطینیان در جامعه اسرائیل در مسیر شهرت قرار گرفته و با وی عکس یادگاری می‌گیرند.

گیلون با انتقاد از ساختار اسرائیل نوشت: ما دموکراسی را هم در اسرائیل آموختیم! وقتی الیئور آزاریا در سال 2016 یک فلسطینی زخمی را متعمدانه از پای در آورد به فرد مشهوری تبدیل شد، در آن زمان گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش اسرائیل اعلام کرد وی به اتهام قتل دادگاهی می‌شود، بعد از مدت بسیار کوتاهی این اتهام به قتل غیر عمد تبدیل شد، این در حالی است که او دقیقا یک فرد ناتوان (زخمی) که قادر به هیچ حرکت و واکنشی نبود را هدف قرار داد.

این سیاستمدار اسرائیلی همچنین با استناد به سخنان آیزنکوت رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل هم افزود: ارتش اسرائیل باید مشخص کند یک ساختار نظامی است یا یک باند تبهکار؟
وی که در اعتراض به اقدام نظامیان اسرائیلی در جلوگیری از ورود نمایندگان عرب کنست اسرائیل به داخل حرم ابراهیمی (که چند روز پیش اتفاق افتاده) این یادداشت را نوشته در ادامه تاکید کرد: این رویکرد باید فورا متوقف شود اگر ما به همین منوال پیش برویم، اختیارات بی حد و حصر اعطا شده به نظامیان ما را به سوی هرج و مرج پیش خواهد برد و روزی خواهد رسید ارتش در مقابل سیاستمداران هم خواهد ایستاد، وقتی نظامیان اسرائیل (بعد از ارتکاب جنایت واقدامات غیر قانونی) از مجازات در امان هستند در واقع ما به سقوط و قهقرا پیش می‌رویم، این امر به شکل بسیار خطرناکی شتاب پیدا کرده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


چهار شنبه 3 شهریور 1400 - 17:55:33