اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند

سه شنبه 2 شهریور 1400 - 18:32:20
اسکوچیچ و هاشمیان به کرونا مبتلا شدند

تهران- الکوثر: سر مربی تیم ملی و دستیار ایرانی او از ابتدای این هفته به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌ برند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران از اوایل هفته جاری به علت بروز علائم بیماری و مثبت شدن تست کرونای خود، در قرنطینه به سر می‌ برند تا بعد از بهبودی کامل، مجددا به محل کار خود باز گردند. البته ظاهرا هر دو نفر در شرایط خوبی قرار دارند و به نوع حاد این ویروس مبتلا نشده‌ اند.

این دو در حالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌ اند که اوایل تیرماه سال جاری دومین دوز واکسن کرونای خود را هم دریافت کرده بودند ولی باز هم مصونیت لازم برای جلوگیری از ابتلا به این ویروس در بدن اسکوچیچ و هاشمیان ایجاد نشده است و آن‌ها در بدترین زمان ممکن به کرونا مبتلا شده‌اند.

غیبت اسکوچیچ و هاشمیان در حالی است که از فردا مینی کمپ تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان داخلی آغاز می‌شود و در غیاب این دو نفر، دو دستیار خارجی و همینطور کریم باقری هدایت تیم ملی را برعهده خواهند داشت.

همچنین تیم ملی از هشتم شهریور اردوی نهایی خود را آغاز خواهد کرد و روز یازدهم و شانزدهم همین ماه در ایران با روسیه و در قطر با عراق دیدار می‌کند تا سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به دست آورد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 2 شهریور 1400 - 18:32:11

دسته بندی :

پربازدیدها