اژه‌ای: با خائنین به سلامت مردم قاطعانه برخورد شود

دو شنبه 1 شهریور 1400 - 18:35:12
اژه‌ای: با خائنین به سلامت مردم قاطعانه برخورد شود

تهران- الکوثر: رئیس قوه قضائیه گفت: باید برای صیانت از اعتبار کادر درمان با کسانی که با احتکار یا فروش داروی تقلبی و اقدامات مشابه نسبت به سلامت مردم خیانت می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه صبح امروز دوشنبه شورای عالی قوه قضائیه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ابراز امیدواری کرد که دولت سیزدهم هرچه سریع‌تر کار خود را آغاز کرده و توفیقات بالایی داشته باشد. 

رئیس قوه قضائیه روز پزشک را نیز گرامی داشت و از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی کشور به ویژه در میدان جهاد و مبارزه با ویروس کرونا در یک سال و نیم اخیر تقدیر کرد.

محسنی اژه‌ای در عین حال گفت که تقدیر و تشکر لسانی از مدافعان سلامت کافی نیست و همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا باید تلاش کنند تا کادر درمان بدون مشکل و دغدغه کار خود را انجام دهند.

رئیس قوه قضائیه بر همین اساس به همکاران قضائی تأکید کرد برای تقدیر و جبران زحمات پزشکان و پرستاران و دیگر بخش‌های مرتبط با حوزه بهداشت و درمان پرونده‌هایی که له یا علیه آنها در دستگاه قضائی وجود دارد را با اولویت و سرعت پیگیری کنند تا آنها با خیال آسوده به مردم خدمت کنند.

محسنی اژه‌ای همچنین خاطر نشان کرد که باید برای صیانت از اعتبار کادر درمان کشور با کسانی که با احتکار یا فروش داروی تقلبی و اقدامات مشابه نسبت به سلامت مردم خیانت و کار خادمان اصلی این عرصه را بی‌نتیجه یا کم نتیجه می‌کنند، قاطعانه برخورد شود.

وی به دادستان کل کشور به عنوان مدعی العموم و سازمان بازرسی مأموریت داد با کسانی که در این شرایط سخت نسبت به سلامت مردم در هر حوزه‌ای از پیشگیری تا درمان خیانت می‌کنند، با جدیت و حساسیت برخورد کنند و اجازه ندهند زحمات مدافعان سلامت زیرسوال برود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 1 شهریور 1400 - 18:35:3