قدردانی جنبش خلق لبنان از سید حسن نصرالله و جمهوری اسلامی ایران

شنبه 30 مرداد 1400 - 14:52:3
قدردانی جنبش خلق لبنان از سید حسن نصرالله و جمهوری اسلامی ایران

تهران - الکوثر : رئیس جنبش خلق لبنان از دولت و ملت ایران به سبب کمک به لبنانی ها قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «نجاح واکیم» رئیس جنبش خلق لبنان  روز جمعه گفت، تصمیم سید حسن نصرالله با خوشحالی عمومی لبنانی ها مواجه شده است و فقط عده ای از مزدبگیران و دست نشاندگان آمریکا و دنباله روهای منطقه ایش از این تصمیم ناراحت هستند، همان هایی که شرم نکردند و گفتند با این گام ملی مخالفند و در تلاشند جلوی این گام را بگیرند و آن را مخدوش کنند.

جنبش خلق لبنان محاصره ظالمانه تحمیلی آمریکا به ملت لبنان و نیز حملات تبلیغاتی کسانی را که لبنان را به فروپاشی فراگیر رسانده اند و باعث رنج و مشقت لبنانی ها شده اند, به شدت محکوم می کند.

واکیم تصریح کرد، جنبش خلق لبنان به این تصمیم شرافتمندانه و مسئولانه جناب آقای سید حسن نصر الله برای آوردن نفت از ایران درود می فرستد و از دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران که برای کمک به لبنان قدردانی می کند که به لبنان کمک کرد بر عکس کشورهای نفت خیز عرب خلیج ( فارس ) که مجری سیاستهای آمریکا و اسرائیل علیه لبنان و ملت آن هستند.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه در سخنرانی خود به مناسبت یوم‌الله عاشورای حسینی با اعلام خبر حرکت کشتی‌های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان، نسبت به هرگونه تعرض به آنها شدیدا هشدار داد.

بلافاصله پس از طرح این خبر از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان برخی افراد، رسانه‌ها و شبکه‌های معاند داخلی و خارجی با هدف تشویش اذهان عمومی داخل کشور نسبت به این موضوع، اقدام به شبهه‌ افکنی پیرامون چگونگی پرداخت هزینه محموله‌های مذکور کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 30 مرداد 1400 - 14:51:26

دسته بندی :