محمد علی الحوثی: ارسال کشتی حامل سوخت به لبنان، شکست تحریم است

جمعه 29 مرداد 1400 - 15:46:49
محمد علی الحوثی: ارسال کشتی حامل سوخت به لبنان، شکست تحریم است

تهران - الکوثر : عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن تاکید کرد، تامین فرآورده های نفتی برای لبنان، گامی به سوی شکست تحریم های این کشور است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمدعلی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی دولت نجات ملی یمن امروز جمعه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت، اینکه سید «حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان کشتی حامل فرآورده های نفتی برای لبنان را به منزله خاک این کشور دانست، از بین بردن حاکمیت نیست؛ بلکه گسترش حاکمیت و دفاع از آن است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد، کسانی که خلاف این موضوع را می گویند، درک درستی از آن ندارند، زیرا دفاع از منافع لبنان همان دفاع از حاکمیت این کشور است.

منابع رسانه ای اعلام کردند، محموله‌های سوخت ایران برای لبنان که دبیرکل حزب‌الله از آن خبر داد، تماما توسط گروهی از تجار شیعه لبنانی خریداری شده و از لحظه بارگیری به عنوان مایملک آنها محسوب می‌شود.

«سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه در سخنرانی خود به مناسبت یوم‌الله عاشورای حسینی با اعلام خبر حرکت کشتی‌های حامل سوخت از ایران به سمت لبنان، نسبت به هرگونه تعرض به آنها شدیدا هشدار داد.

بلافاصله پس از طرح این خبر از سوی دبیرکل حزب‌الله لبنان برخی افراد، رسانه‌ها و شبکه‌های معاند داخلی و خارجی با هدف تشویش اذهان عمومی داخل کشور نسبت به این موضوع، اقدام به شبهه‌ افکنی پیرامون چگونگی پرداخت هزینه محموله‌های مذکور کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 مرداد 1400 - 15:45:40

دسته بندی :