با تایید علوم پزشکی مشهد؛

پروتکل‌‌ها در حرم مطهر رضوی حداکثری است

دو شنبه 25 مرداد 1400 - 18:44:57
پروتکل‌‌ها در حرم مطهر رضوی حداکثری است

تهران - الکوثر : دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با موج پنجم کرونا به بهترین شکل در حرم مطهر رضوی در حال اجراست؛ این اظهار نظر رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که است که بر اقدامات و تلاش‌های آستان قدس رضوی مهر تایید می‌زند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  به نقل از آستان نیوز؛ دستورالعملهای بهداشتی مقابله با موج پنجم کرونا به بهترین شکل در حرم مطهر رضوی در حال اجراست؛ این اظهار نظر رسمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که بر اقدامات و تلاشهای آستان قدس رضوی مهر تایید میزند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد میگوید: باتوجه به شیوع موج پنجم کرونا، تولیت آستان قدس رضوی دستوراتی را برای تشدید پروتکلهای بهداشتی صادر کرده اند، بر همین اساس خوشبختانه شیوه نامه های بهداشتی در حرم مطهر رضوی به بهترین صورت اجرا میشود و ما از مجموعه آستان قدس به علت اینکه هیچگونه اقدامی بدون هماهنگی با ستاد مقابله کرونا انجام نداده اند، تشکر می کنیم.
مهدی قلیان همچنین به عملکرد موفق آستان قدس در طول دوره کرونا اشاره می کند و می گوید: از بهمن ماه سال 98 که نخستین جلسات ما درخصوص ویروس کرونا برگزار می شد، مجموعه آستان قدس رضوی با تمام توان پای کار بوده و از زمان بازگشایی حرم مطهر رضوی نیز همه امکانات بهداشتی از قبیل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و شستوشو، فاصلهگذاری اجتماعی و... را برای زائران فراهم کرده است.
قلیان ادامه می دهد: آستان قدس رضوی در طول مدتی که درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم، جزو پیشتازان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی بوده است.وی می افزاید: مدیریت حرم مطهر رضوی و مجموعه آستان قدس رضوی هیچگونه کوتاهی در زمینه اجرای پروتکلهای بهداشتی و توصیههای لازم به زائران و مجاوران نداشته که این اقدام قابل تقدیر است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان می کند: امیدواریم خادمان حرم امام رضا(ع) همچنان با همین روحیه خستگی ناپذیر، زائران عزیز را به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توصیه کنند تا بتوانیم با یاری همه مردم و مشارکت عمومی این ویروس منحوس را شکست دهیم.
وی به دیگر خدمات و حمایتهای آستان قدس نیز اشاره و اظهار میکند: آستان قدس رضوی در موج پنجم کرونا، علاوه بر تشدید پروتکلها در حرم مطهر، کمکهای قابل توجهی نیز برای تجهیز بیمارستانهای مشهد و واکسیناسیون مردم حاشیه شهر مشهد داشته و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی در این شرایط سخت بوده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


دو شنبه 25 مرداد 1400 - 17:54:1

دسته بندی :