حماس : مقاومت برابر ادامه محاصره غزه بیکار نمی نشیند

شنبه 23 مرداد 1400 - 10:51:43
حماس : مقاومت برابر ادامه محاصره غزه بیکار نمی نشیند

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) گفت: مقاومت در واکنش به مجازات جمعی ملت فلسطین و هواداران خود دست بسته باقی نخواهد ماند و تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس گفت: رژیم اشغالگر از طریق تشدید محاصره و بستن مرزها خواستار مجازات خاستگاه مقاومت و طرفداران آن است که این محاصره ظالمانه علیه غزه نمی تواند بیش از این ادامه یابد.

قاسم بابیان اینکه، به رژیم اشغالگر اجازه نخواهیم داد در قبال مسائل حق از جمله بازسازی، ارسال امدادرسانی ها، لغو محاصره غزه و ضمانت آزادی تردد افراد و کالاها، باج خواهی سیاسی کند، افزود: اگر رژیم اشغالگر به این محاصره ادامه دهد تنشی واقعی در منطقه ایجاد خواهد شد و مقاومت در این خصوص موضع واضحی اتخاذ خواهد کرد.

سخنگوی جنبش حماس همچنین  تاکید کرد: حق ملت فلسطین است که با عزت و کرامت زندگی کند و مقاومت این حق را خواهد گرفت و بر سر این قضیه اصولی سازش نخواهد کرد.

منابع آگاه روز گذشته، جمعه نیز، از تدارک گروه‌های مقاومت فلسطین برای «روز خشم» بزرگ در شرق نوار غزه همزمان با سالروز به آتش‌کشیدن مسجدالاقصی خبر دادند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 23 مرداد 1400 - 10:51:30