درخواست «نفتالی بنت» از رئیس سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران

جمعه 22 مرداد 1400 - 12:30:56
درخواست «نفتالی بنت» از رئیس سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه ایران

تهران- الکوثر: یک خبرنگار رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه خود در توئیتر از درخواست نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از رئیس سازمان سیا برای طراحی راهبردی مشترک علیه ایران پرده برداشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  «باراک راوید» خبرنگار رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر از درخواست جدی «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از «ویلیام برنز» رئیس سازمان سیا برای تشکیل یک ائتلاف علیه جمهوری اسلامی ایران پرده برداشت.

این خبرنگار اسرائیلی در توئیتر خود نوشته است: «روز چهارشنبه برنز و بنت با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار بنت به برنز گفت که اسرائیل و آمریکا باید با یکدیگر بر سر راهبردی مشترک جهت آمادگی برای زمانی که ایران نخواهد به مذاکرات هسته‌ای و برجام سال ۲۰۱۵ بازگردد، همکاری کنند».

به گزارش مهر، پیش‌تر هم «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که به مراکش سفر کرده است؛ در اظهاراتی مدعی شد: «اگرچه حامی برجام نیستم و همواره گفته‌ام که آن را توافق درستی نمی‌دانم؛ با این حال جایگزینی هم برای آن نمی بینم».

وی همچنین مدعی شد که رژیم صهیونیستی در همکاری با آمریکا و دیگر شرکای بین‌المللی به دنبال راه‌هایی برای ممانعت از توسعه برنامه هسته‌ای ایران است.

این مقام صهیونیست در ادامه ادعاهایش به این مسئله اشاره کرد که اسرائیل به دنبال ایجاد محوری از کشورهای به زعم او میانه رو در راستای مقابله با ایران و نیروهای نیابتی وابسته به این کشور است.

وی از رژیم صهیونیستی، مراکش، مصر، اردن، بحرین و امارات به عنوان کشورهای عضو محور ضد ایران نام برد.

پیش‌تر، هاآرتص به نقل از منابع وابسته به رژیم صهیونیستی مدعی شد که مقام‌های آمریکایی که در همراهی با «ویلیام برنز» رئیس سیا از فلسطین اشغالی بازدید کردند؛ بر این باورند که شانس بازگشت ایران به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵، اندک است.

به ادعای منابع صهیونیستی، اعضای هیأت آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود گفته‌اند که انتظار ندارند گفتگوها با ایران به نتیجه مطلوب برسد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید


جمعه 22 مرداد 1400 - 7:45:13

پربازدیدها