قیس الخزعلی : حق پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی را برای خود محفوظ می‌دانیم

سه شنبه 19 مرداد 1400 - 10:39:1
قیس الخزعلی : حق پاسخگویی به حملات رژیم صهیونیستی را برای خود محفوظ می‌دانیم

تهران - الکوثر : دبیر کل جنبش «عصائب اهل الحق» عراق از اقدامات رژیم صهیونیستی علیه بغداد و گروههای مقاومت عراقی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق دوشنبه شب تأکید کرد، دشمنی رژیم اسرائیل همچنان ادامه دارد و حملات رژیم صهیونیستی باعث شهادت شماری از جوانان مقاومت عراق شد، ولی ما حق پاسخگویی را برای خود محفوظ می‌دانیم.

این مسئول عراقی ادامه داد، اسناد و اعترافاتی وجود دارد که نشان می‌دهد مزدوران وابسته به صهیونیستها در پی انحلال ارتش عراق بودند.

الخزعلی با بیان اینکه گروههای مقاومت عراق، بخشی از معادله بازدارندگی هستند که سید حسن نصرالله آن را مطرح کرد، گفت اسرائیل راکتورهای هسته‌ای عراق را بمباران کرد و مسئول تمام اتفاقات بد در این کشور است.

دبیر کل عصائب بار دیگر تأکید کرد که این جنبش، در برابر دشمن صهیونیست خواهد ایستاد؛ زیرا این رژیم، بزرگترین دشمن ملتهای عرب و مسلمان است.

الخزعلی با اشاره به حمایتهای ایران از عراق گفت؛ ایران در زمانی که همه کشورها در پی توطئه بودند، نخستین کشوری بود که فرآیند سیاسی را به رسمیت شناخت و در جریان حمله داعش، از عراق حمایت کرد.

پیش از این دبیرکل عصائب اهل الحق با اشاره به حضور نیروهای رژیم صهیونیستی در شهر الانبار (غرب عراق) گفت، اسرائیلی‌ها از طریق سازمان‌های جامعه مدنی و برخی شرکت‌ها و با استفاده از پاسپورت‌های جعلی در عراق حضور پیدا کرده و به دنبال نابودی عراق است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 19 مرداد 1400 - 10:38:55

دسته بندی :