حماس : هراسی از نمایش پوچ رژیم صهیونیستی نداریم

یک شنبه 17 مرداد 1400 - 17:30:43
حماس : هراسی از نمایش پوچ رژیم صهیونیستی نداریم

تهران - الکوثر : سخنگوی حماس تاکید کرد، نمایش پوچ و حملات تو خالی رژیم صهیونیستی، جوانان فلسطینی را از ادامه راه مقاومت تا رسیدن به حقوق کامل شان باز نمی‌دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز یکشنبه تاکید کرد، پافشاری جوانان غزه در هدف قرار دادن شهرک های اطراف نوار غزه بوسیله بالن های آتش زا برای هزارمین بار ثابت می کند که آنها در مقابل رژیم صهیونیستی و تلاش های آن برای تحمیل معادلات جدید تسلیم نخواهند شد.

برهوم تصریح کرد، جوانان به پا خواسته ما هراسی از نمایش پوج و حملات توخالی رژیم صهیونیستی ندارند و آنها را از ادامه مقاومت و حمایت از آرمان فلسطین باز نمی دارد.

سخنگوی حماس گفت، حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه تلاشی برای تحمیل معادلات جدید بر محور مقاومت است، اما نیروهای مقاومت اجازه چنین اقدامی را به دشمن صهیونیستی نمی دهند.

پهپادهای رژیم صهیونیستی روز شنبه حملات هوایی شدیدی را علیه مواضع وابسته به نیروهای مقاومت فلسطین در منطقه جبالیا در شمال نوار غزه انجام دادند. 

این در حالی است که نیروهای مقاومت سکوت علیه این حملات را رد کرده و پاسخ به این حملات با هر وسیله نظامی و غیر نظامی را حق خود می دانند.

درهمین حال، «حازم قاسم» سخنگوی حماس گفت، حملات صهیونیستی به نوار غزه، تجاوز به کل منطقه محسوب می شود، چرا که این رژیم حملاتی به جنوب لبنان نیز انجام داده است و در تلاش است تا معادلات را به سود خود تغییر دهد اما نیروهای مقاومت اجازه نخواهند داد این رژیم درگیری جدیدی را تحمیل کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 مرداد 1400 - 17:30:35