نبیه بری : ماهیت رژیم صهیونیستی بر پایه تجاوزگری بنا شده است

یک شنبه 17 مرداد 1400 - 11:21:44
نبیه بری : ماهیت رژیم صهیونیستی بر پایه تجاوزگری بنا شده است

تهران - الکوثر : رئیس پارلمان لبنان در واکنش به پاسخ نیروهای مقاومت اسلامی این کشور به تجاوزگری اخیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این رژیم تنها زبان مقاومت را می فهمد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در بیانیه ای در واکنش به حملات اخیر رژیم اسرائیل به لبنان و پاسخ مقاومت به آن گفت: اگر صدور بیانیه های محکوم کننده جلوی اسرائیل و نهادهای سیاسی و امنیتی و نظامی آن را می گرفت و تجاوزگری آنها را مهار می کرد، فلسطین چند روز بعد از اشغال آن آزاد می شد و اسرائیل جرات نمی کرد که در قانا و المنصوری و قبل از آن در دیریاسین و بحر البقر دست به کشتار بزند.

اگر محکومیت کافی بود، اسرائیل روزی فکر نمی کرد که حاکمیت لبنان را عرصه تاخت و تاز خود قرار دهد و بخش گسترده ای از خاک آن را در یورش های زمینی، هوایی و دریایی از سال ۷۸ گرفته تا سال ۸۲ ، ۹۳، ۹۶ و ۲۰۰۶ میلادی اشغال کند.

نبیه بری افزود: اتفاقات دیروز و تجاوزگری امروز صهیونیست ها به چند منطقه در جنوب بیانگر ماهیت این رژیم است که بر پایه تجاوزگری بنا نهاده شده و به زبان محکومیت وقعی نمی نهد و تنها یک زبان را می فهمد و آن هم زبان «وحدت و مقاومت» است ... ما با این دو (وحدت و مقاومت) سرزمین خویش را آزاد کردیم و با آنها هم از لبنان پاسداری و حفاظت خواهیم کرد.

حزب الله لبنان  روز جمعه در پاسخ به حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، زمین های مجاور مزارع شبعا که پایگاه اشغالگران صهیونیست در آن قرار دارد، با ده ها موشک هدف قرار داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 17 مرداد 1400 - 11:21:38

دسته بندی :