نبیه بری : رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

شنبه 16 مرداد 1400 - 9:24:11
نبیه بری : رژیم صهیونیستی تنها زبان زور را می‌فهمد

تهران - الکوثر : رئیس پارلمان لبنان گفت، تحولات دو روز اخیر این واقعیت را ثابت کرد که صهیونیستها تنها زبان زور را می فهمند و تجاوزگری جزئی جدایی ناپذیر از ماهیت آنها است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در واکنش به حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به مرزهای لبنان  اظهارداشت:  تنها راه مقابله با صهیونیست‌ها تمسک به وحدت و مقاومت است.

«طلال ارسلان» رئیس حزب دموکراتیک لبنان نیز دراینباره گفت: حق  ارتش و مقاومت لبنان است که برای دفاع از سرزمین و حاکمیت خود به هر ضربه همانند آن و یا بزرگتر از آن پاسخ دهند.  

علامه شیخ «علی یاسین» رئیس تجمع علمای صور در لبنان هم  حملات  رژیم اسرائیل به لبنان را در راستای پروژه صهیونیستی - آمریکایی برای ایجاد فتنه و تضعیف امنیت لبنان دانست و گفت : نباید مقابل این حملات ساکت بود و می بایست با همکاری مردم و مقاومت به حمایت و کمک ارتش برای مقابله با حملات صهیونیست‌ها شتافت.

حزب‌الله لبنان صبح جمعه با دهها گلوله ۱۲۲ میلیمتری مناطقی در شمال سرزمین اشغالی در منطقه «الجلیل» را در پاسخ به حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی، گلوله‌باران کرد . 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 16 مرداد 1400 - 9:24:3

دسته بندی :