حزب الله لبنان مسئولیت شلیک راکت به پایگاه صهیونیستی را بر عهده گرفت

جمعه 15 مرداد 1400 - 16:26:39
حزب الله لبنان مسئولیت شلیک راکت به پایگاه صهیونیستی را بر عهده گرفت

تهران- الکوثر: مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» در بیانیه‌ای اعلام کرد، یگان‌های شهید "علی محسن کامل" و شهید "محمد قاسم طحان" در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی، اطراف پایگاه‌های این رژیم در اراضی اشغالی را هدف گرفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مقاومت اسلامی لبنان «حزب‌الله» با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) با دهها راکت‌، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در «مزارع شبعا» هدف گرفته شد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این بیانیه آمده است: در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر» در پنجشنبه (دیروز)، یگان‌های شهید "علی محسن کامل" و شهید "محمد قاسم طحان" در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف گرفتند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای اولین بار پس از جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶، دیروز به مناطقی در جنوب لبنان حمله هوایی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز ابتدا از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در جولان و الجلیل فلسطین اشغالی (در مرز با لبنان) خبر دادند و سپس اعلام کردند که پایگاه صهیونیستی«هار دوف» هدف شلیک چندین راکت قرار گرفته است (جزئیات بیشتر)

بیانیه توضیحی «الاعلام الحربی» لبنان درباره اتفاق منطقه «شویا» در حاصبیا

امروز برخی رسانه‌ها اعلام کردند، اهالی منطقه «شویا» در استان «حاصبیا» (که اکثر جمعیت آن دروزی هستند) جلوی یک کامیون حامل موشک‌انداز را گرفته‌اند.

گروه اطلاع‌‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه لبنان در توضیح این موضوع بیانیه‌‌ای صادر و اعلام کرد، در ساعت ۱۱:۱۵ امروز مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به تجاوزهای صهیونیستی، محیط اطراف پایگاه‌های این رژیم در «مزارع شبعا» که مناطقی کاملا دور از مناطق مسکونی هستند، هدف گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده، در مسیر بازگشت رزمندگان مقاومت هنگام عبور از منطقه شویا در حاصبیا، با اعتراض تعدادی از شهروندان روبرو شدند. مقاومت اسلامی لبنان همواره از محتاط‌ ترین طرف‌ها نسبت به امنیت مردم خود بوده و  در اقدامات مقاومتی به این موضوع توجه داشته که مردم آسیبی نبییند. همچنین خون‌های پاکی را در راه دفاع از امنیت لبنان و مردم آن تقدیم کرده است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
ازصفحه محرم الکوثر فارسی دیدن کنید

 


جمعه 15 مرداد 1400 - 16:26:28