نفتالی بنت ایران را مسئول حمله به کشتی مرسر استریت دانست

یک شنبه 10 مرداد 1400 - 18:9:40
نفتالی بنت ایران را مسئول حمله به کشتی مرسر استریت دانست

تهران- الکوثر: نخست وزیر رژیم صهیونیستی ایران را به دست داشتن در حمله به کشتی اسرائیلی متهم کرد و مدعی شد که تهران مسئول هدف قرار گرفتن این کشتی نفتی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از اسکای نیوز، «نفتالی بنت» نخست وزیر اسرائیل در اولین واکنش خود به هدف قرار گرفتن نفتکش اسرائیلی «مرسر استریت» در نزدیکی آبهای عمان گفت که ایران مسئول حمله به این کشتی است.

بنت مدعی شد که «بدون شک» ایران مسئول هدف قرار گرفتن کشتی نفتی اسرائیل در دریای عمان است.

وی در اظهاراتی تحریک آمیز گفت " از جامعه جهانی این انتظار را داریم که به ایران نشان دهد مرتکب خطای فاحشی شده است و اسرائیل به روش خود پیامش را به تهران می‌رساند." 

سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلیس پیش از این در بیانیه کوتاهی گفته بود که حمله به کشتی اسرائیلی اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره «مصیره» کشور عمان و در فاصله نزدیک به 300 کیلومتری مسقط پایتخت این کشور واقع در شبه جزیره عربی رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است.

درحالی که وزارت دفاع انگلیس کشتی هدف قرار گرفته در سواحل عمان را در مالکیت رژیم اسرائیل دانسته بود، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «این کشتی ژاپنی است و توسط یک شرکت اسرائیلی به مالکیت ایان عوفر بازرگان اسرائیلی اداره می شود». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 10 مرداد 1400 - 18:8:58

پربازدیدها