با انتقاد از سکوت سازمان‌های بین المللی؛

بیانیه حزب الله درباره تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

جمعه 1 مرداد 1400 - 13:52:43
بیانیه حزب الله درباره تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

تهران- الکوثر: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض حریم هوایی لبنان، خاک سوریه را بمباران کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  فرمانده منطقه جبل لبنان و شمال در حزب الله با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر با نقض حریم هوایی لبنان، در سایه سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حاکمیت و استقلال، خاک سوریه را بمباران کردند.

در این بیانیه تصریح شده است که این کار، تجاوز آشکار جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و سوریه مخصوصا دو روستای لحفد در شهر جبیل و المجدل در الکوره بود و فقط به خاطر لطف خدا بود که در این روستا‌ها فاجعه انسانی به بار نیامد و به خسارت مادی منحصر شد.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است که در کنار هموطنان مان در روستای لحفد و همه مناطقی که به تازگی مورد حمله رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند می‌ایستیم و از خدا می‌خواهیم کشور ما را در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی حفظ کند.

بیانیه حزب الله پس از آن صادر شد که جنگنده‌های صهیونیست با نقض حریم هوایی لبنان منطقه القصیر در حومه حمص را هدف قرار دادند.

سوریه در دفاع از اراضی خود درنگ نخواهد کرد
پیشتر نیز، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: تجاوز‌های متوالی رژیم صهیونیستی به اراضی سوریه همزمان با حملات تروریست‌ها در راستای استراتژی ژئوپلتیک توطئه آمیز ضد سوریه است. این حملات به علت پایبندی سوریه به مواضع اصولی است.

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه در دفاع از اراضی و ملت خود و حاکمیتش با استفاده از همه ابزار طبق قانون اساسی و منشور سازمان ملل و قوانین بین‌المللی، درنگ نخواهد کرد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


جمعه 1 مرداد 1400 - 13:21:18