ضمن تبریک به مناسبت عید قربان؛

هشدار هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی

سه شنبه 29 تیر 1400 - 14:11:36
هشدار هنیه به رژیم صهیونیستی درباره تعرض به مسجد الاقصی

تهران- الکوثر: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی عید سعید قربان را به ملت فلسطین و سراسر امت اسلامی و عربی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه ابراز امیدواری کرد عید سال آینده ملت فلسطین و امت اسلام شاهد آزادسازی مقدسات  فلسطین و مسجد الاقصی باشند.

هنیه با اشاره به اینکه این عید، عید قربانی و پیروزی است، تاکید کرد که ملت فلسطین در سرتاسر این سرزمین به ویژه قدس شریف وارد نبرد آزادسازی سرزمین و مقدسات و بازپس‌گیری حقوق خود شده است.

وی اظهار کرد که یکی از نتایج نبرد شمشیر قدس، پایان دادن به ۱۲ سال نخست وزیری بنیامین نتانیاهو بود و بحران‌های داخلی این رژیم قطعا دامن این رژیم را خواهد گرفت.

رئیس دفتر سیاسی حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت که هدف از اقدامات و تجاوزات اخیر اشغالگران صهیونیست در مسجد الاقصی و قدس شریف، سرپوش نهادن بر شکست این رژیم و کم‌رنگ کردن پیروزی بزرگ مقاومت در نبرد شمشیر قدس است.

اسماعیل هنیه با اشاره به اینکه حماس به عهدی که با قدس و ساکنان آن بسته پایبند است و همچنان به دفاع از آن ادامه می‌دهد، دشمن صهیونیستی را از هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و مقدسات قدس برحذر داشت.

هنیه تاکید کرد که حماس در کنار مردم غزه ایستاده و به وعده خود مبنی بر شکستن محاصره و بازسازی ویرانی‌ها در این باریکه پایبند است و اجازه نخواهد داد تا دشمن صهیونیستی از التزامات خود در جریان توافق آتش‌بس شانه خالی کند.

وی در پیامی به اسرای فلسطینی گفت که مقاومت به عهد خود پایبند است و آزادی اسرا همچنان در راس اولویت‌های حماس قرار دارد.

هنیه تاکید کرد که موضع حماس ثابت است و این جنبش از شروط خود برای مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه فلسطینیان ساکن سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ نبردی قهرمانانه از خود به نمایش گذاشتند و در کنار ساکنان قدس در نبرد اخیر ایستادند، عنوان کرد که حماس نسبت به سرزمین، هویت و تاریخ فلسطین وفادار خواهد ماند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv


سه شنبه 29 تیر 1400 - 10:46:26