حزب الله : آمریکا مسبب همه مشکلات لبنان است

شنبه 26 تیر 1400 - 11:27:1
حزب الله : آمریکا مسبب همه مشکلات لبنان است

تهران - الکوثر : رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان دخالت‌های آمریکا را عامل اصلی همه مصائب لبنان دانست و تاکید کرد، فتنه آمریکایی هر نقطه از منطقه را که در آن شرافت و مقاومت باشد موردهجمه قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت، تمام مصائب امروز لبنان  به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط آمریکا ایجاد شده است.

صفی الدین افزود، آمریکا برای ویران کردن عراق، افغانستان و سوریه به این کشورها نفوذ کرده است، برای یمن هم سلاح و موشک ارسال می‌کند تا این کشور را به ویرانه‌ای تبدیل کند و با تحریم های خود علیه  لبنان و بسیاری از مردم منطقه  آنها را تحت فشار قرار داده است .

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان  با اشاره به سالروز پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه تابستان ۲۰۰۶ با رژیم صهیونیستی تاکید کرد، مقاومت  امروز در سطح منطقه  قوی‌تر و ریشه دارتر و به تحقق اهداف بزرگ خود نزدیک‌تر شده  است.

لبنان از یک سال و نیم گذشته به دلیل بحران مالی و اقتصادی و اعتراضات گسترده مردم به فساد دستگاههای دولتی این کشور  با بحران مواجه شده است.آمریکا  با وضع تحریم ناعادلانه علیه حزب‌الله و مقامات لبنانی، در شدت گرفتن مشکلات اقتصادی این کشور نقش مهمی دارد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 26 تیر 1400 - 11:26:54

دسته بندی :