یحیی سریع:

17 کشور برای به زانو درآوردن ملت یمن متحد شدند

پنج شنبه 24 تیر 1400 - 17:59:38
17 کشور برای به زانو درآوردن ملت یمن متحد شدند

تهران - الکوثر :سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن، گفت: نیروهای مسلح ما موفق شدند عملیات النصر المبین را بر اساس برنامه در مدت 72 ساعت اجرا کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  یحیی سریع گفت: در زمان این عملیات، ائتلاف متجاوز، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از تکفیریها داشت. این نبردها بار دیگر واقعیت گروه های تکفیری از جمله داعش و القاعده و ارتباط آنها با برنامه های آمریکا را آشکار کرد. ائتلاف متجاوز و در پشت سر آن آمریکا، از گروه های تکفیری برای ایجاد هرج و مرج و ویران کردن کشورها استفاده می کنند. حمایت مالی، رسانه ای و نظامی از این گروه ها ثابت می کند که چیزی جز ابزاری در دست بیگانگان نیستند.
یحیی سریع افزود: شعار مبارزه با تروریسم دروغی است که واشنگتن و پایتخت های وابسته به آن یعنی ریاض و ابوظبی، سر می دهند. طرف های مسئول توانستند شواهد و مدارک زیادی درباره حمایت از تکفیریها جمع آوری کنند. ما شواهدی درباره تحرکات تکفیریها در استان مأرب در اختیار داریم. نیروهای مسلح ما بر ادامه انجام وظایف ملی شان تاکید می کنند و نقش مهمی برای شهروندان قائل هستند. تلاش متجاوزان برای جمع کردن مجدد عناصر تکفیری نشان می دهد که استان البیضاء اهمیت زیادی برای آنها دارد.
وی خاطر نشان کرد: ائتلاف متجاوز در هفت سال گذشته به همه گزینه ها متوسل شد و شاهد چیزی جز پایداری ملت یمن نبود. 17 کشور برای به زانو درآوردن یمن و اشغال آن و تسلیم کردن ملت آن متحد شدند، اما شکست خوردند. نیروهای مسلح یمن همچنان توطئه تبدیل کردن استان البیضاء به پایگاهی برای تکفیریها را ناکام خواهند گذاشت.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 24 تیر 1400 - 17:3:2