بنی گانتس: باید برای ایران هسته‌ای آماده شویم!

پنج شنبه 24 تیر 1400 - 9:33:50
بنی گانتس: باید برای ایران هسته‌ای آماده شویم!

تهران- الکوثر: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم آماده‌شدن این رژیم برای تقابل با توانمندی‌های هسته‌ای ایران، از کابینه جدید تل‌آویو خواست مقدمات حفظ برتری نظامی این رژیم را فراهم کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار تغییر برنامه‌های این رژیم برای تقابل با یک ایران مجهز به توانمندی هسته‌ای شد

گانتس بامداد پنجشنبه (به وقت ایران) طی سخنرانی در مراسم دانشگاه نظامی اسرائیل در تل‌آویو مدعی شد: «ما در برابر بزرگترین تهدید  برای خود، که همان دستیابی ایران به سلاح اتمی است، چاره‌ای جز تقویت قوای خود، تکیه کردن به سرمایه‌های انسانی و تطبیق دادن برنامه‌های خود نداریم».

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، وی از کابینه جدید رژیم صهیونیستی خواست که مقدمات حفظ برتری نظامی در نیروهای امنیتی این رژیم را فراهم کند.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل افزود:‌ «تمام این تهدیدها ما را ملزم می‌سازد که آمادگی خود را برای انجام دادن مأموریت‌ها با اقدامی آهنین و نه فقط کلمات، افزایش داده و سرعت بخشیم».

گانتس پیشتر هم با ادعای اینکه مانع هسته‌ای شدن ایران می‌شوند، مدعی شد تل‌آویو این کار را در زمان و مکان مناسب انجام خواهد داد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماه‌های اخیر، تلاش خود را به کار گرفته است تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کنند.

پیش از این، «اِلی زمیر» جانشین سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که ارتش این رژیم فقط از حداقل توانایی‌ها و آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدها در عرصه‌های مختلف برخوردار است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 24 تیر 1400 - 9:33:38