فالح الفیاض مطرح کرد:

حشد الشعبی ضامن صلح و ثبات در عراق

یک شنبه 20 تیر 1400 - 10:10:42
حشد الشعبی ضامن صلح و ثبات در عراق

تهران- الکوثر: رئیس سازمان حشد الشعبی عراق با صدور بیانیه ای، وجود این سازمان را تضمین کننده برقراری صلح و ثبات در عراق دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد الشعبی به مناسبت سالروز آزادسازی شهر «موصل» واقع در استان «نینوا» بیانیه‌ای را منتشر کرد.

رئیس سازمان حشد الشعبی در این بیانیه اعلام کرده است: آزادسازی شهر موصل واقع در استان نینوا آغازی بر پایان نهایی و کامل داعش در خاک عراق بود. حشد الشعبی تضمین‌کننده برقراری صلح و ثبات در خاک عراق است.

فالح الفیاض در بیانیه مذکور همچنین تصریح کرده است: حشد الشعبی در طول سال‌های گذشته همواره پشتیبان دیگر نیروهای امنیتی بوده است و از این پس نیز به همین نقش آفرینی ادامه خواهد داد.

الفیاض در ادامه تصریح کرد: ملت عراق هسته اصلی حشد الشعبی را تشکیل می‌دهد. وی پیشتر نیز گفته بود: حشد الشعبی در آینده تضمین کننده حمایت از حاکمیت ملی عراق است. همه عراقی‌ها باید از جایگاه سازمان حشد الشعبی حفاظت و حراست کنند.

رئیس سازمان حشد الشعبی در ادامه یادآور شد: جایگاه کنونی حشد الشعبی با خون و جهاد به دست آمده است. از همین روی، همگان باید دست به دست هم دهند تا خدشه‌ای به جایگاه حشد الشعبی وارد نشود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 20 تیر 1400 - 10:10:15