تاکید «حزب الله» بر تلاش برای برون رفت لبنان از بحران

چهار شنبه 16 تیر 1400 - 15:24:56
تاکید «حزب الله» بر تلاش برای برون رفت لبنان از بحران

تهران - الکوثر : رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد،«حزب الله» از هیچ تلاشی برای برون رفت کشور از بحران کنونی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت، آنچه که برای حزب الله اهمیت دارد خروج کشور از بحران فعلی است زیرا اگر این  بحران حل و فصل نشود در آینده با شرایط وخیم‌تری رو به رو خواهیم شد.

صفی الدین  افزود، متأسفانه در حال حاضر شاهد آن هستیم که برخی در لبنان بر تداوم فساد و روابط با طرف‌های خارجی تأکید دارند که به عقیده ما این اقدام  یک خودکُشی محسوب می‌شود.

رئیس شورای اجرایی حزب الله ، شرط اصلی و اساسی حل و فصل بحران‌های کنونی این کشور را حفظ وحدت و یکپارچگی تمامی لبنانی‌ها  دانست و گفت، هنوز هم فرصت‌های زیادی برای نجات لبنان وجود دارد تا از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری کنیم.

لبنان از اواخر سال ۲۰۱۹ به دلیل مواجهه با یک بحران اقتصادی بزرگ ، درگیر تورم شدید و افزایش بی‌سابقه میانگین فقر  شده است، این شرایط همراه با وجود  برخی اختلافات سیاسی  و  تاخیر در تشکیل کابینه جدید توسط «سعد الحریری» نخست وزیر مکلف  ، شدت بیشتری یافته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 16 تیر 1400 - 15:24:49

دسته بندی :