خالد مشعل : مقاومت می‌داند که چگونه اسرای خود را از بند صهیونیست‌ها آزاد کند

دو شنبه 14 تیر 1400 - 14:6:24
خالد مشعل : مقاومت می‌داند که چگونه اسرای خود را از بند صهیونیست‌ها آزاد کند

تهران - الکوثر : رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در خارج از فلسطین گفت، هیچ پیشرفتی در پرونده تبادل اسراء با رژیم صهیونیستی حاصل نشده است، اما مقاومت می داند که چگونه اسرای خود را از چنگ این رژیم آزاد کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خالد مشعل» رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از فلسطین اظهارداشت، ملت فلسطین در طول مدت زمان گذشته در معرض توطئه‌هایی  از جمله «معامله قرن» و توطئه علیه منطقه «شیخ جراح» قرار گرفته اند که  شجاعانه در برابر آن ایستادگی کردند.

خالد مشعل  افزود، هر کشوری که رژیم صهیونیستی  را بخشی از راه حل می داند سخت در اشتباه است ، زیرا این رژیم  خطری برای امت اسلام به شمار می‌آید.

رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرده بود، تا پیش از پایان آزادسازی اسرای رژیم صهیونیستی، اجازه بازگشایی گذرگاه‌ها یا ورود کمک‌های بین‌المللی به غزه را نمی‌دهد و از بازسازی این منطقه جلوگیری خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی همچنین خواستار امتیازدهی حماس در پرونده تبادل اسرا، از جمله کم کردن تعداد اسرایی که درخواست آزادی آنها را کرده  و نیز کاستن از دیگر شروط،  شده بود.  

جنبش حماس نیز قاطعانه به این درخواست اسراییل پاسخ منفی داد و اعلام کرد، رژیم صهیونیستی به دنبال باج خواهی از مقاومت  است  اما نمی تواند پرونده های مختلف را با یکدیگر درهم آمیزد و اسرای صهیونیست تنها در برابر آزادی اسرای فلسطینی، آزاد خواهند شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 تیر 1400 - 14:6:16

دسته بندی :