جنبش حماس :

رژیم صهیونیستی درپی نابودی هویت فلسطینی ها در قدس است

جمعه 11 تیر 1400 - 17:30:55
رژیم صهیونیستی درپی نابودی هویت فلسطینی ها در قدس است

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اعلام کرد اقداماتی که به دست نظامیان صهیونیست در شهر قدس صورت می گیرد، نوعی کشتار جمعی است که هویت فلسطینی ها را هدف قرار می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،جنبش حماس روزگذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حملات و تجاوزات نظامیان اسرائیلی علیه فلسطینی ها در محله های البستان، الشیخ جراح و غیره در شهر قدس و تلاشها برای کوچاندن اجباری ساکنان این محله ها ، تخریب خانه ها و مغازه های آنان ، یک هولوکاست است که هویت فلسطینی ها را هدف قرار می دهد.
جنبش حماس تاکید کرد رژیم اشغالگر در تلاش برای یهودی سازی شهر قدس برای رسیدن به اهداف مختلف از جمله تکمیل اجرای طرح معامله قرن و ترسیم دوباره مرزهای شهر قدس پس از یهودی سازی و کنترل کامل بر محله های عرب نشین این شهر است.حماس  بیانیه خود ساکنان محله البستان و سایر مناطق مختلف شهر قدس را به ایستادگی و پایداری در خانه هایشان و مقابله و مقاومت در برابر یورش نظامیان اشغالگر برای تخریب خانه هایشان فرا خواند .
حماس در ادامه از مقاومت فلسطین و اتاق مشترک خواست لزوما معادله « قدس -غزه» را فعال کنند و به رژیم اشغالگر اجازه حمله و یورش به شهر قدس و ساکنان آن را ندهند .این جنبش همچنین اهالی شهر قدس، ساکنان داخل اراضی اشغالی سال سال 1948 و کرانه باختری رود اردن را به مقاومت در برابر اشغالگران و شکست طرح ها و نقشه های آنان با تمام ابرازهای در دسترس مقاومت فرا خواند .
حماس در این بیانیه از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست به نقش ملی خود در دفاع از شهروندان و خانه هایشان و ایستادگی در برابر حملات و تجاوزات رژیم اشغالگرعمل کند و دست مقاومت مردمی و نظامی را برای کنترل و مهار اشغالگر بازبگذارد.
حماس همچنین از اعراب و مسلمانان خواست سکوت را بشکنند و به نقش و وظیفه خود در کمک و یاری رساندن به قدس و ساکنان آن عمل و از ایستادگی ، مقاومت و پایداری آنان در سرزمین شان حمایت کنند.این جنبش در ادامه از همه آزادگان جهان، نهادهای بین المللی ، سازمان های حقوق بشری، دادگاه بین المللی کیفری، سازمان ملل متحد ونهادهای وابسته به آن، پارلمان های عربی و اسلامی خواست دولت رژیم اشغالگر را برای توقف اشکال مختلف رویکرد نژاد پرستانه اش علیه فلسطینی ها تحت فشار بگذارند.



آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


جمعه 11 تیر 1400 - 16:49:28