تأکید حماس بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله

چهار شنبه 9 تیر 1400 - 18:49:31
تأکید حماس بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله

تهران - الکوثر : نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت (حماس) با تأکید بر روابط خوب این جنبش با حزب‌الله، جزئیات دیدار رئیس حماس با دبیرکل حزب‌الله لبنان را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،«خلیل الحیه» معاون «اسماعیل هنیه» رئیس جنبش حماس گفت، روابط خوب این جنبش با حزب‌الله لبنان  هرگز قطع نشده است زیرا ما به دنبال روابط طیبه با همه هستیم.

الحیه  به جزئیات دیدار هنیه با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله پرداخت و گفت، در این دیدار درباره مسایل مربوط به فلسطین از جمله نبرد «شمشیر قدس» بحث و تبادل‌نظر شد .

معاون جنبش حماس تأکید کرد، در دیدارهنیه با نصرالله  نتایج این نبرد و همبستگی بی سابقه با مسأله فلسطین در تمام جهان تشریح شد و این نشان می‌دهد که آرمان فلسطین همچنان جایگاهی مهم را در قلبهای آزادگان جهان به خود اختصاص داده است.

اسماعیل هنیه که یکشنبه هفته جاری وارد لبنان شده تا کنون با «میشل عون» رئیس‌جمهور، «نبیه بری» رئیس پارلمان، «حسان دیاب» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور و سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله ، «زیاد النخاله» دبیرکل جهاداسلامی و  نمایندگان گروه‌های فلسطینی دیدار  و گفتگو کرده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 9 تیر 1400 - 18:49:3

دسته بندی :