رهبر انقلاب : حضور مردم در انتخابات یک عمل صالح است

چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 19:28:5

تهران - الکوثر : رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مردم سخن گفتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی تلویزیونی که از شبکه های مختلف پخش شد فرمودند : هدف دشمنان آن است که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند، ان شاء الله مردم مثل همیشه عکس خواسته دشمن عمل خواهند کرد. افرادی که مردم را دلسرد می کنند به دنبال تضعیف نظام هستند تا کشور را جولانگاه تروریست ها کنند.
رهبر انقلاب افزودند : در هیچ نقطه از عالم کشوری را نتوانیم بیابیم که انتخابات ان این همه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته باشد و در همین انتخابات روز جمعه چند ماه است که رسانه های آمریکایی و انلگیسی و مزدورانی که زیرپرچم آنها فعال هستند خود را می کشند تا حضور مردم را کمرنگ کنند و انتخابات را زیر سوال ببرند.
ایشان افزودند : هدف دشمنان این است که انتخابات به صورت مطلوب جمهوری اسلامی انجام نشود و مردم از نظام  فاصله بگیرند چون عدم حضور مردم در انتخابات فاصله گرفتن از نظام است البته متن مردم به حرف آنها گوش نکرده اند.
حضرت آیت الله خامنه ای اضافه کردند : برخی مردم گلایه به حق دارند درباره معیشت و مسکن و اشتغال؛ اما قهر با صندوق رای مشکل را حل نمی‌کند.
ایشان تاکید کردند : تا چهل و هشت ساعت دیگر یک رویداد سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شهر و روستا برگزار خواهد شد و قطعا سرونوشت کشور در یک برهه زمانی در همه زمینه ها اقتصادی، فرهنگی ، سلامت و ... وابسته به عملی است که شما مردم ایران روز جمعه ان شالله انجام خواهد داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 19:24:18