حماس: بمباران غزه تلاشی ناموفق برای جلوگیری از مقاومت اهالی قدس است

چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 11:16:2
حماس: بمباران غزه تلاشی ناموفق برای جلوگیری از مقاومت اهالی قدس است

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد،بمباران غزه توسط صهیونیست‌ها تلاشی ناموفق برای جلوگیری از مقاومت مردم فلسطین در قدس است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد چهارشنبه در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت،  بمباران نوار غزه توسط صهیونیست‌ها،  تلاشی ناموفق برای جلوگیری از همبستگی و مقاومت مردم فلسطین با شهر قدس است.

قاسم تاکید کرد، این حملات با هدف سرپوشی بر وضعیت سردرگمی بی سابقه رژیم صهیونیستی در سازماندهی راهپیمایی به اصطلاح «راهپیمایی پرچم» صورت گرفت.

سخنگوی حماس در ادامه افزود، ملت فلسطین و نیروهای شجاع مقاومت از حقوق و مقدسات خود تا اخراج اشغالگران از خاک خود دفاع خواهند کرد.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه مواضع نیروهای مقاومت فلسطین درغزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی همچنین یک مقر دیگر نیروهای مقاومت را در جنوب شهر خان یونس در نوار غزه هدف قرار دادند.

شهرک نشینان صهیونیست روز سه شنبه راهپیمایی تحریک آمیزی تحت عنوان «رژه پرچم» در قدس اشغالی برگزار کردند.

در مقابل فلسطینیان نیز در قدس اشغالی، کرانه باختری و غزه تظاهراتی علیه این اقدام صهیونیست‌ها برگزار کردند و اقدامات این رژیم را در قدس محکوم کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 26 خرداد 1400 - 11:15:53

دسته بندی :

پربازدیدها