تاکید زاکانی بر لزوم تشکیل وزارت خانواده

جمعه 21 خرداد 1400 - 14:29:32
تاکید زاکانی بر لزوم تشکیل وزارت خانواده

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تاکید کرد، در صورت پیروزی و موفقیت در عرصه رقابت انتخابات، وزارتخانه ای را برای خانواده تاسیس خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، علیرضا زاکانی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه  گفت :  در صورت پیروزی و موفقیت در عرصه رقابت انتخابات، وزارتخانه ای را برای خانواده، کودکان، نوجوانان و جوانان تاسیس خواهیم کرد که وزیر و مسئول این وزارتخانه یک زن است و امور زیر نظر او انجام می‌شود.

زاکانی  در جلسه با بانوان با بیان اینکه قطار تغییر جامعه برمبنای فرهنگ است، افزود: نقش بانوان در خانواده بسیار اهمیت دارد و آن ها به صیانت نیاز دارند علاوه بر این نقش زنان در عرصه اجتماع نیز بسیار اساسی و مهم است. 

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران،  با تاکید بر حضور زنان در عرصه سیاست افزود:  5  / 3 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور هستند که تعداد اندکی تحت پوشش بیمه قرار دارند، همچنین ۲۱ میلیون زن خانه‌دار در کشور حضور دارند که اگر در جهت تحقق خانواده مطلوب آموزش ببینند شاهد تحول جدی در عرصه فرهنگی کشور خواهیم بود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، 28 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 خرداد 1400 - 14:29:22