بیانیه جنبش ۱۴ فوریه به مناسبت شهادت «حسین برکات» زندانی سیاسی بحرین

پنج شنبه 20 خرداد 1400 - 10:25:1
بیانیه جنبش ۱۴ فوریه به مناسبت شهادت «حسین برکات» زندانی سیاسی بحرین

تهران- الکوثر:  جنبش انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای شهادت «حسین برکات» مجاهد قهرمان و زندانی سیاسی در داخل زندان‌های رژیم آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بیانیه جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین به مناسبت شهادت مجاهد قهرمان و زندانی سیاسی آقای حسین برکات که در زندان های رژیم جنایتکار آل خلیفه به شهادت رسید.

بسم الله الرحمن الرحیم

(مِنَ الْمُؤْمِنينَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضي‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْديلاً)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند ) ، و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

آیه ۲۳ سوره مبارکه الاحزاب

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه مراتب محکومیت خود را با شدیدترین عبارات نسبت به اهمال و سهل انگاری عمدی رژیم دیکتاتوری آل خلیفه درخصوص انتشار ویروس کرونا که منجر به شهادت زندانی اسیر و دربند دیکتاتور حمد بن عیسی و ولی عهد زبون و بی مایه و نخست وزیر رژیم سلمان بن حمد ، آقای حسین برکات شد اعلام و ابراز می دارد.

همچنین مراتب تسلیت و تبریک خود را به خانواده این شهید والامقام ،همسر شجاع و انقلابی و فرزند اسیر ایشان که به صورت موقت برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید آزاد شده اعلام می دارد و از خداوند متعال برای بازمانگان صبر جلیل و برای شهید رحمت واسعه الهی و حشر با پیامبر مکرم اسلام (ص) و اهل بیت طاهرینش (ع) و نیکان درگاهش را مسئلت می دارد .

مردم مقاوم و انقلابی بحرین...!

جوانان مقاومت مردمی ....!

ما بارها و مکرراً به نیروهای سیاسی و انقلابی و رهبران سیاسی بحرینی هشدار داده بودیم که توطئه های خطرناکی درخصوص تصفیه و از بین بردن هزاران نفر از زندانیان دربند سیاسی و آزادی بیان ورهبران آن در قعر زندان های جمعی و انفرادی رژیم منحوس آل خلیفه در حال انجام است ،همچنین گوشزد نمودیم که این تلاش ها خبیثانه برعلیه تمامی ملت بحرین از طریق انتشار ویروس کرونا و انتقال عمدی بیگانگان از شهروندان هندی ،بنگلادشی و پاکستانی و کارگران منتقل شده از عربستان سعودی و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس در جریان است و آنان را در هتل های بحرین اسکان داده اند و ویروس جهش یافته هندی باعث درگذشت و فوت ده ها تن از شهروندان و ابتلای روزانه هزاران نفر از مردم بحرین شده است .

از اینجا و از این رهگذر از تمامی زندانیان سیاسی وفرزندان ملت بحرین در داخل زندان ها و جوانان مقاوم مردمی می خواهیم با تلاش ها و اقدامات خود راه رهایی و نجات زندانیان دربند رژیم جلاد و سرکش حمد بن عیسی و ولی عهدش که منجر به از دست رفتن این عزیزان از طریق این ویروس منحوس شده است را فراهم آورند. باردیگر از نیروهای موثر سیاسی و ملت انقلابی مان می خواهیم با افزایش مقاومت و اقدامات انقلابی زندانیان را از این همه گیری نجات دهند. گزارش های منتشر شده از داخل زندان های آل خلیفه نشان می دهد که بیش از ۲۵۰ نفر از عزیزان زندانی به ویروس کرونا مبتلاء شده اند و نیازمند درمان و اقدامات پزشکی موثر و فوری هستند و رژیم از ترس شورش و خروش انقلابی مردم و خانواده هایشان به کتمان این موضوع و حقایق پیرامون آن پرداخته است.

مجدداً اعلام می کنیم هیچ گزینه ای جز سرنگونی رژیم و بیرون انداختن این حکومت دیکتاتوری و قبیله ای ، اشغالگر و جنگ طلب در مقابل مردم ما باقی نمانده است .

همچنین تاکید می شود تنها راه رهایی ملت بحرین از رژیم دیکتاتوری ، تروریست و نژاد پرست و طایفه ای با قبول واقعیت ها امکان پذیر است و مصالحه با حمد بن عیسی و بازگشت به میثاق ننگین ملی و تکرار اشتباهات جدید با این رژیم فاشیستی و فاسد و مفسد فی الارض محقق نخواهد شد .

مطالبه تشکیل حکومت منتخب ، یا درخواست تدوین قانون اساسی توافقی یا برپایی پادشاهی مشروطه توسط این رژیم قبیله ای و جاهلی هرگز نیازها و درخواست های مردمی را در یک نظام سیاسی مبتنی بر چند حزبی محقق نخواهد ساخت و فقط باعث مشروعیت دادن به این رژیم قبیله ای و ازنابش خواهد شد، و این لکه ننگ و زخم کهنه بر پیکر کشور مردم ما باقی خواهد ماند ، ننگی که بیش از دو قرن و نیم است که بر پیکر میهن عزیز بحرین باقی مانده است .

ما این سوال را مطرح می کنیم که آیا مبارزات مردم ما که قرن های متمادی است ادامه یافته ،دستاوردهای سیاسی به نفع مردم و برای مخالفین به همراه داشته است ؟؟!

مردم ما و در طول مدت مبارزه و جهاد خود برای به دست آوردن حقوق مشروع وسیاسی تنها با دادن هزینه های هنگفت و از دست دادن فرزندان و شهداء و قربانی های فراوان و زندانی شدن هزاران نفر مواجه شده اند ، و به جای عبرت گرفتن و تسلیم رژیم به خواست مردم ، مبارزه و جهاد ملت ما در هر انقلاب و انتفاضه ای همان طلب کار شدن و سرکشی رژیم و حمایت های حکومت استعماری بریتانیا برای سرکوب مردم و انقلاب های مردمی و تلاش برای بقای رژیم و استمرار استبداد و ستم و سرکشی آنها را به

همراه داشته است ... برای ملت ما ثابت شده که در برابر آنها هیچ گزینه ای جز گزینه مقاومت مردمی و انقلابی برای ریشه کن نمودن ریشه های این غده سرطانی و حاکمان آل خلیفه و تحقیق آزادی ،عدالت ، عزت ، استقلال و کرامت در سایه تشکیل نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری چند حزبی جدید امکان پذیر نمی باشد تا اینکه مردم به معنای واقعی تعیین کننده حق سرنوشت کشور باشند و کشور بدون حضور مزدوران آل خلیفه ای باشد که دارایی ها و ثروت مردم بحرین را به چپاول درآورده و در سایه حمایت های کشورهای انگلیس ،آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحویل کشور به آنها به منظور جاسوسی و توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران و ضربه زدن به جنبش های آزادی بخش و جبهه مقاومت اسلامی، اداره شود ....به علاوه این خیانتکاران مزدور استقلال کشور را به اشغالگران آل سعود و امارات تحویل داده تا جنبش انقلابی مردم بحرین در انقلاب شکوهمند ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ میلادی که به منظور سرنگونی رژیم دیکتاتوری و مطلقه آل خلیفه آغاز شده است را سرکوب نمایند.

در پایان تاکید می شود ما بر اصول سیاسی و میهنی خود که از طریق بیانیه ها و مواضع سیاسی متعدد که بارها بیان نموده ایم استوار می باشیم و اخراج آل خلیفه و برچیده شدن پایگاه های نیروهای نظامی و اشغالگر و مستشاران امنیتی و نظامی بیگانه آمریکایی ، انگلیسی و تشکیل حکومت سیاسی جدید در تمامی سطوحی که مردم بر امور کشور حاکم باشند و بر اراده مردم استوار گردد را خواستاریم.

بار دیگر به تمامی نیروها و جریان های سیاسی معارض مختلف با هر سلیقه ای تاکید می کنیم که رژیم آل خلیفه سرکش است و تا ابد سرکش باقی خواهد ماند و هیچ جدیتی برای اصلاح امور ندارد و هرگونه تلاش برای توافق با آنها نتیجه ای جز پشیمانی و مشروعیت دادن به آنها به همراه ندارد و این زخم کاری همچنان بر پیکر کشور و مردم بحرین باقی خواهد ماند و آل خلیفه همچنان سیاست استبدادی و چپاول ثروت های ملی و ادامه فقر و نابودی ملت را دنبال خواهد کرد.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه

منامه - بحرین اشغال شده


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان

صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


پنج شنبه 20 خرداد 1400 - 10:23:34

پربازدیدها