المقداد : تلاش دشمنان برای اختلاف افکندن میان فلسطین و سوریه ناکام ماند

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 14:0:5
المقداد : تلاش دشمنان برای اختلاف افکندن میان فلسطین و سوریه ناکام ماند

تهران - الکوثر : وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد، تمام تلاش‌های غربی و صهیونیستی برای جدا کردن سوریه و فلسطین با شکست مواجه شد، زیرا سوری ها و فلسطینی ها فرزندان یک ملت واحد با تاریخ و سرنوشت مشترک هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه در جریان دریافت نسخه اعتبارنامه «سمیر الرفاعی» سفیر جدید فلسطین در این کشور اظهارداشت، روابط میان برادران سوری و فلسطینی روابط مربوط به سرنوشت، حال و آینده است و فلسطین در قلب هر شهروند سوری و عرب آزاده و شریفی قراردارد.

مقداد ضمن استقبال از انتصاب الرفاعی در دمشق ، مقاومت بزرگی را  که مردم فلسطین در پاسخ به اقدامات اخیر  رژیم اشغالگر صهیونیست علیه ساکنان محله «الشیخ جراح » و مسجد الاقصی نشان داد ستود و گفت ، مردم فلسطین بار دیگر تعهد به آرمان‌هایشان و دست نکشیدن از حقوق تاریخی خود را ثابت کردند.

سفیر جدید فلسطین در سوریه نیز با بیان این‌ که دمشق حامی واقعی آرمان فلسطین است و بهای پایبندی به موضع ثابت و محکم خود را با خون شهدا ‌داده است، تأکید کرد، جنگ تروریستی علیه سوریه در ۱۰ سال گذشته نتیجه دفاع از حقوق مردم فلسطین است و این وحدت سرنوشت و تاریخ مشترک میان مردم دو کشور را ثابت می‌کند.

الرفاعی جانشین  «محمود الخالدی» که 17 آوریل گذشته براثر کرونا درگذشت، شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 13:59:57

دسته بندی :