مهر علیزاده : مردم نگذارند عده ای قلیل برای ما تصمیم بگیرند

چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 10:40:17
مهر علیزاده : مردم نگذارند عده ای قلیل برای ما تصمیم بگیرند

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : مردم، بیایید دست به دست هم دهیم و نگذاریم عده ای قلیل برای ما تصمیم بگیرند و برای ما انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محسن مهر علیزاده در سخنان نهایی خود در دومین مناظره تلویزیونی نامزدها افزود: مردم ما امروزخسته اند. خسته از وعده ها ،خسته از تبعیض ها و سختی ها و می دانم که از فساد خسته شده اید، از توهین و تحقیرها خسته شده اید و این همه خستگی نهال امید را در دل های زیبای شما خشکانده است .

وی ادامه داد: امروز مردم با خودشان می گویند عده ای آمده اند و حرفهایی می‌زنند و وعده‌ هایی می دهند و می روند و حتی اگر در وعده هایشان صادق باشند چقدر می توانند این کار را انجام بدهند و چقدر خواهند توانست کارشان را انجام دهند.
آقای مهرعلیزاده با بیان اینکه امروز برای مردم فرقی نمی کند که چه کسی رای بیاورد گفت : من از شما می پرسم اگر رای شما اثری نداشت چرا حضور افراد را در انتخابات ریاست جمهوری محدود کردند و اگر رای شما اثر نداشت ، چرا مه و خورشید و فلک را بسیج کرده‌اند تا یک نفر خاص را رئیس جمهور کنند؟. اگر رای شما اثر نداشت چرا انتخابات حداقلی و نتیجه مطمئن را دنبال می‌کنند و بر خلاف شعار افزایش مشارکت تمام تلاششان را برای کاهش مشارکت به کار می بندند؟ به خاطر اینکه باز هم از تصمیم و اجرای هوشمند شما نگرانند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ببینید چگونه با مردم سخن می‌گویند گفت : این افراد امروز به جای ارائه راهکار برای معیشت مردم ، تهدید می‌کنند که شما را ممنوع الخروج و محاکمه می کنیم .
وی افزود: امروز این عده به گونه ای سخن می‌گویند که گویی مردم رعیت هستند و آنها ارباب ، مردم سربازند و آنها امیر و آنها قاضی اند و مردم متهم .
مهرعلیزاده با بیان اینکه همین مناظره هم به محلی برای تنزل جایگاه ریاست جمهوری تبدیل شده است گفت : در این مناظره به جای سوال های اساسی از سیاست خارجی و تاثیر آن بر اقتصاد ، موضوع تحریم ها و تاثیر آن بر آینده اقتصاد کشور و مردم ، سوال های کوچک و جزئی پرسیده می شود.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد : مردم عزیز، در پیشگاه خداوند متعال با شما پیمان می بندم با ایجاد سامانه‌های شفافیت و ثبت همه قراردادها و در دسترس قرار دادن آنها، گردش آزاد اطلاعات، توسعه آزادی‌ های سیاسی از جمله آزادی بیان ، تقویت مطبوعات و رسانه‌ها و مقابله با انواع فیلترینگ شرایط نظارت همگانی و نهادهای مدنی همچون احزاب و جامعه سنتی را بر فعالیت‌ها محقق خواهم کرد.
وی با بیان اینکه همه مطالبات و وعده‌های انتخاباتی خود را در قالب لوایح قانونی به مجلس پیشنهاد خواهم داد و با ارتباط مداوم با اصحاب رسانه و خبرنگاران از ظرفیت نوین رسانه‌ای و تقویت دولت الکترونیک استفاده خواهم کرد گفت : با بهره جویی از نسل جوان و نخبه و شایسته سالاری در سپردن مسئولیت ها به آنها بدون در نظر گرفتن جنسیت ، قومیت ، دین و مذهب به گونه ای عمل خواهم کرد که رونق تولید، رونق کسب و کار و ایجاد درآمد و رفاه برای مردم ایران به دست آید.
مهر علیزاده تصریح کرد: اگر برای جلوگیری از ظلم و استیفای حق مردم نبود و اگر از فردای ایران بزرگ ترس نداشتم ، هرگز به صحنه نمی‌آمدم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 19 خرداد 1400 - 10:38:42