خالد البطش : آزادی قدس بدون سلاح میسر نیست

سه شنبه 18 خرداد 1400 - 15:31:2
خالد البطش : آزادی قدس بدون سلاح میسر نیست

تهران - الکوثر : خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه آزاد سازی قدس بدون سلاح میسر نخواهد بود، افزود: سازوکار های قدیمی برای بازسازی غزه را نمی پذیریم .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خالد البطش در سالروز شهادت رمضان عبد الله شلح دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی و به مناسبت پیروزی نبرد شمشیر قدس بر تجدید بیعت این جنبش مبنی بر اینکه گزینه بازپس گیری شهر قدس بدون سلاح مسیر نخواهد بود، تاکید کرد .

خالد البطش با تاکید بر اینکه بازپس گیری و آزاد سازی قدس بدون سلاح امکان پذیر نخواهد بود،افزود: مسیر درست و صحیح داشتن اتحاد و یکپارچگی ملی است.
عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این مراسم تاکید کرد ما در مسیر اتحاد و همبستگی و بازسازی اوضاع داخلی فلسطین ( پایان دادن به اختلاف ها و دودستگی) حرکت می کنیم و در این راه هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم و هیچ یک از جناح ها حق ندارد این پیروزی را کوچک شمارند وآن را ضایع کند چون اتحاد و همبستگی اساس و مبنای پیروزی است.
خالد البطش از کشورهای عربی خواست از روند بازسازی ویرانی ناشی از تهاجم نظامی رژیم اشغالگر به غزه حمایت و پشتیبانی کنند و آنان باید در بازسازی ویرانه ها و ساختن خانه ها سهمی داشته باشند.
وی در عین حال سازوکارهای قدیمی بازسازی غزه را مردود دانست و تشکیل شورای ملی برای بازسازی ویرانی های این منطقه را خواستار شد .


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 18 خرداد 1400 - 15:30:55