عبدالملک بدرالدین : با تمام توان در محور مقاومت برای دفاع از قدس حضور خواهیم داشت

جمعه 14 خرداد 1400 - 7:44:4
عبدالملک بدرالدین : با تمام توان در محور مقاومت برای دفاع از قدس حضور خواهیم داشت

تهران - الکوثر : دبیرکل انصارالله یمن گفت ما بخش جدانشدنی از معادله مقابله با تجاوزات دشمن و مقابله با تهدید مسجدالاقصی هستیم و همانطور که سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود گفت تهدید قدس یعنی جنگی منطقه ای و ما با تمام توان خود در این محور و در چارچوب این معادله حضور خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز «فریاد در برابر مستکبران» گفت : تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی ، اقدامی است که در توان همه قرار دارد و همه در هر سطح و حرفه ای که هستند می توانند آن را دنبال کنند و می توان به صورت گسترده آن را انجام داد و گسترش داد. همانطور که گفتم دشمن به هدف قرار دادن این امت ادامه داده است و همچنان به این کار خود ادامه می دهد. آمریکا دوست امت ما نیست و خیرخواه امت اسلام نیست. اسرائیلی ها هم همین طور. خصومت و دشمنی آنها آشکار است و هر روز آشکارتر می شود و توطئه های آنها علیه امت ادامه دارد و به صورت مستقیم و غیر مستقیم امت ما را هدف قرار می دهند. مانند توطئه ای که از طریق آوردن تکفیری ها و فتنه تکفیری ها انجام دادند که توطئه ای آمریکایی و اسرائیلی است.
عبدالملک بدرالدین افزود: رژیم سعودی و اماراتی آشکارا برای سوق دادن امت به طرف وفاداری و اطاعت از آمریکا و اسرائیل و دشمنی با محور مقاومت حرکت می کنند. رسانه های آنها آشکارا در این چارچوب فعالیت می کنند و حتی اولویت رسانه های اماراتی و سعودی سوق دادن مردم به طرف وفاداری به آمریکا و اسرائیل و دشمنی با دشمنان آمریکا و اسرائیل است. در مقابل طرفی که مانع از این شد که دشمن صهیونیستی دستش به دیگر کشورها برسد، مقاومت فلسطینی و پیش از آن مقاومت لبنان بود.
دبیرکل انصارالله یمن افزود : واقعیت عربی که در مرحله ای مشخص دچار شکست شد رویکرد مثبتی را برابر نمونه های موفق و در صدر آن مقاومت لبنان در پیش نگرفت. حزب الله و مقاومت فلسطین به عنوان نمونه های موفقی هستند که از حمایت عربی و اسلامی به جز از طرف جمهوری اسلامی ایران و سوریه برخوردار نبوده اند. پس از پیروزی مقاومت لبنان برابر دشمن صهیونیستی در سال دو هزار، توطئه ها بر ضد مقاومت آغاز شد. پیروزی حزب الله در سال 2006 ، پیروزی بزرگی بود و چه بسا بزرگتر از پیروزی سال دو هزار. پیروزی های پیاپی مقاومت در غزه بسیار مهم است. برابر این همه دستاوردهای مقاومت و پیروزی هایی که در نقاط مختلف به دست آورده اند ، در سطح اسلامی باید همه همانند جمهوری اسلامی ایران و همانند سوریه به طرف حمایت از مقاومت فلسطینی و مقاومت لبنانی روی بیاورند. اما متاسفانه برخی راه متفاوتی را در پیش گرفته اند و در کنار آمریکا و اسرائیل به جنگ با این محور رفتند. توطئه تکفیری که سوریه و حزب الله و ملت عراق را هدف قرار داد ، توطئه و جنگی در خدمت به آمریکا و اسرائیل بود. حتی در مرحله اخیر در نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) رسانه های سعودی و اماراتی به گونه ای از مقاومت فلسطینی صحبت می کردند که گویی دشمن است و در طرف باطل قرار دارد و اینگونه وانمود کردند که مقاومت فلسطینی یک بازوی ایرانی است که اهداف ایران را دنبال می کند. آنها با عبارات توهین آمیز از مقاومت فلسطین و حماس و جهاد اسلامی سخن گفتند و موشکهای آنها و ایستادگی آنها را به تمسخر گرفتند و حتی پیروزی مقاومت فلسطین را کم اهمیت نشان دادند.
عبدالملک بدرالدین گفت : تحریم کالاهای اسرائیلی و تحریم اقتصادی که صهیونیستها با آن مواجه هستند خسارتهای سنگینی به آنها وارد کرده است و دشمن صهیونیستی تلاش می کند با برقراری روابط رسمی با برخی کشورهای عربی به قطع روابط سیاسی و تحریم اقتصادی خود پایان دهد. برخی رژیمهای عربی نیز تلاش می کنند با اسرائیل روابط برقرار کنند حتی در سطح فرهنگی. و این مسئله در جهت منافع یهودیان برای سیطره بر امت در همه زمینه ها است. موضع درست این است که همانند محور مقاومت با این خطر مقابله کنیم و به این تحریم و قطع روابط ادامه دهیم. ما بر ثبات قدم و ایستادگی خود بر ضد دشمن و مقابله با آنها و همکاری با محور مقاومت به منظور تقویت تلاشها در این جهت بیش از پیش ، تاکید می کنیم.
دبیرکل انصارالله یمن گفت : ما در موضع خودمان ثابت قدم هستیم اما رسانه های سعودی می گویند ما اهداف و برنامه های ایران را اجرا می کنیم ، پیش از این هم به حزب الله می گفتند شما برنامه ها و اهداف ایران را اجرا می کنید. به جنبشهای مقاومت در فلسطین نیز می گویند شما برنامه های ایران را دنبال می کنید. این منطق اسرائیلی و آمریکایی است. زمانی که ملت فلسطین برابر مزدوران مقاومت می کنند آنها را به اجرای اهداف ایران متهم می کنند درحالی که مقاومت آنها برابر جنایات و کشتار و چپاول داراییها و سرزمینشان برابر دشمن صهیونیستی اقدام به مقاومت می کنند. زمانی که ما برابر متجاوزان و محاصره ای که بدترین جنایتی است که بر ضد ما مرتکب می شوند از خودمان دفاع می کنیم ما را متهم می کنند که اهداف و برنامه های ایران را اجرا می کنیم. موضع شرافتمندانه و انسانی جمهوری اسلامی ایران و حمایت آن از امت مظلوم ما در لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و بحرین و یمن و دیگر کشورها ، موضعی ستودنی است و باید از جمهوری اسلامی تشکر کرد. موضع جمهوری اسلامی ایران ، موضعی است که از مظلومان برای احقاق حقوقشان حمایت می کند و این موضعی مسئولانه و انسانی و اخلاقی و ستودنی است. ننگ و حقارت و خیانت ، وفاداری و حمایت از دشمن اسرائیلی و اجرای توطئه های آمریکایی است که این امت را هدف قرار می دهد ، اینها خیانت به اسلام و امت و ملتها و خیانت به عربیت است.
عبدالملک بدرالدین اضافه کرد : تنها خواسته ما این است که تجاوزات خود را بر ضد ما متوقف کنند. آنها مساحت گسترده ای از کشور ما را زیر نظر آمریکا و با حمایت انگلیس و اسرائیل و با همکاری برخی کشورهای اروپایی و با عاملیت عربستان سعودی و امارات ، اشغال و مردم ما را به شدیدترین شکل محاصره کرده اند. آنها باید تجاوزات خود را متوقف کنند و به محاصره پایان دهند. صلح زمانی محقق می شود که تجاوزات خود را علیه ملت ما متوقف کنند و به اشغال کشور ما پایان دهند و از محاصره غیرقانونی که مانع رسیدن دارو و غذا به مردم ما می شود دست بردارند. درخواست از ملت ما برای این که مقابله با تجاوزات دشمن را متوقف کنند به معنای این است که از ملت ما بخواهند خود را تسلیم کند. ائتلاف متجاوز با محاصره می خواهد مردم ما را تحت فشار قرار دهد. آنها از ورود کشتیهای سوخت رسان به بندر حدیده جلوگیری می کنند درحالی که این کشتیها از سازمان ملل متحد مجوز دارند و توسط خود ائتلاف متجاوز مورد بازرسی قرار می گیرد. آنها با متوقف کردن کشتیها در دریا و معطل ماندن آنها برای چند ماه می خواهند هزینه کالاهایی را که به یمن وارد می شود به بالاترین سطح برسانند تا مردم یمن تحت فشار قرار بگیرند.
سید عبدالملک بدرالدین تاکید کرد : از ملت عزیز یمن می خواهم به مقابله با متجاوزان و حمایت از جبهه های نبرد با مال و مردان خود ادامه دهند. در پایان تاکید می کنم ما بخش جدانشدنی از معادله مقابله با تجاوزات دشمن و تهدید مسجدالاقصی و جزئی از معادله ای هستیم که دبیرکل حزب الله سید حسن نصرالله در سخنان اخیر خود اعلام کرد و گفت تهدید قدس یعنی جنگی منطقه ای. ما تاکید می کنیم که جزئی از این معادله هستیم در چارچوب محور مقاومت. و به اذن الله با تمام توان خود در این محور و در چارچوب این معادله حضور خواهیم داشت. 


 


جمعه 14 خرداد 1400 - 7:1:4