تاکید سعید جلیلی بر مدیریت نظام توزیع و هوشمندسازی دولت

چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 9:21:33
تاکید سعید جلیلی بر مدیریت نظام توزیع و هوشمندسازی دولت

تهران - الکوثر : نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، اولویت برنامه های خود را مدیریت نظام توزیع و هوشمندسازی دولت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت هشت ساله دولت سایه گفت: مدیریت نظام توزیع و هوشمندسازی دولت می تواند جلوی ایستادن مردم در صف را گرفته و مغازه دار را به دنبال خریدار بکشاند.

جلیلی در مورد نوسانات بازار ارز و برنامه اش در مورد مدیریت این بازار افزود: برای ارزآوری باید برنامه داشت و این امر منوط به فروش نفت خام نباشد.

به گفته جلیلی : دولت باید برای تک تک دستگاه ها برنامه ارزآوری داشته باشد و تمامی آنها در ارزآوری شرکت داشته باشند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود : کشور  در موضوعات مختلف توانمندیهای خوبی دارد که باید نگاهش به قله ها باشد.

جلیلی خاطرنشان کرد : در دولت سایه به این جمع بندی رسیدیم که کشور را نباید تنها اداره کرد بلکه باید آن را جهش داد یعنی فرصت ها را باید با برنامه ریزی صحیح تبدیل به جهش کشور کرد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همچنین گفت :  دولت برای ساخت مسکن باید برنامه داشته باشد و اشکالات مسکن مهر اصلاح و رفع شود.

جلیلی در مورد برنامه هایش برای حمایت از قشر آسیب پذیر گفت: لازمه جهش اقتصادی داشتن برنامه مشخص برای معیشت مردم است و طرح سبد غذایی ۱۳ قلم کالای ضروری موجب افزایش تولید و اشتغال خواهد شد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مورد برنامه های خود برای ساماندهی بازار سرمایه گفت: تولید باید بیشتر از پول باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، 28 خردادماه 1400 برگزار می شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 12 خرداد 1400 - 9:21:23