امیدواری عمان به برقراری آتش بس دائم در یمن

جمعه 7 خرداد 1400 - 17:7:16
امیدواری عمان به برقراری آتش بس دائم در یمن

تهران- الکوثر: وزیر امور خارجه عمان پس از دیدار با فرستاده آمریکا در امور یمن، درباره رسیدن کمک‌های انسانی به دست مردم یمن و همچنین برقراری آتش‌بس دائم در این کشور ابراز امیداوری کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان، امروز جمعه، پس از پایان دیدار با «تیموتی لندرکینگ» فرستاده آمریکا در امور یمن، گفت‌و‌گوها درباره یمن را «خوب» ارزیابی کرد.

بدر بن حمد البوسعیدی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «گفت‌و‌گوهایی که با تیموتی لندرکینگ فرستاده آمریکا در امور یمن در مسقط انجام شد، خوب بود».

وزیر امور خارجه عمان در ادامه درباره ارسال «پایدار» کمک‌های بشردوستانه و ملزومات اساسی و همچنین «آتش‌بس دائم» در یمن ابراز امیداوری کرد و افزود: «این مسیر دست‌یابی به یک راه‌حل سیاسی مبتنی بر گفت‌و‌گو و مذاکره است».

این اظهارات در حالی بیان شده است که وزارت امور خارجه عمان، روز گذشته، اعلام کرد که «به منظور ادامه گفت‌و‌گوها درباره تحولات یمن و تداوم تلاش‌های صورت‌گرفته برای پایان دادن به جنگ، برقراری صح و ثبات فراگیر» وزیر امور خارجه این کشور با نماینده آمریکا در امور یمن دیدار کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 7 خرداد 1400 - 16:58:14

دسته بندی :