تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از فلسطینیان در قدس و غزه

یک شنبه 2 خرداد 1400 - 10:36:49
تظاهرات بحرینی‌ها در حمایت از فلسطینیان در قدس و غزه

تهران- الکوثر: «جمعیت حمایت از فلسطین» در بحرین، تظاهراتی با عنوان «ما تو را رها نخواهیم کرد»، در شمال غرب این کشور برگزار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شبکه خبری «اللولوءه»، «عبدالمنعم المیر» رئیس جمعیت بحرینی حمایت از فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای گفت که این تظاهرات برای شریک شدن در جشن پیروزی ملت فلسطین برگزار شد تا بگوییم ما به «آرمان فلسطین» پایبندیم و فلسطین همیشه موضوعی خواهد بود که ما آن را به فرزندانمان منتقل می‌کنیم تا نسل‌های آینده آن را به ارث ببرند.

در این بیانیه آمده است که از همه امت اسلامی خواسته شده تا به حمایت‌های خود اعم از مادی و معنوی نسبت به موضوع فلسطین ادامه دهند و به این پیروزی اخیر منحصر نشود.

المیر در این بیانیه افزود: ما پیروزی برادران خود در قدس و غزه را جشن می‌گیریم و با خداوند متعال عهد می‌بندیم که نسبت به مقدسات و رضایت پیامبر (ص) خود وفادار باقی بمانیم و تا زمانی که خون در رگ‌های ما جاری است، فلسطین را فراموش نکنیم.

تظاهرات مردمی در بحرین که به ابتکار جمعیت حمایت از فلسطین این کشور تدارک دیده شده بود، دیشب در منطقه «السایة» در «البسیتین» در شمال غرب این کشور برگزار شد.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته با اجماع با آتش بس بدون هیچ پیش شرطی با فلسطینیان موافقت کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 2 خرداد 1400 - 9:58:27