بیانیه جنبش حزب الله به مناسبت پیروزی ملت فلسطین

جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 10:47:46
بیانیه جنبش حزب الله به مناسبت پیروزی ملت فلسطین

تهران- الکوثر: جنبش حزب الله لبنان درپیامی به مناسبت پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت فلسطین، معادلات گذشته را درهم شکست و قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حزب الله لبنان امروز جمعه با تبریک پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی افزود: مقاومت در این نبرد قهرمانانه توانست معادلات گذشته راکه دشمن صهیونیستی تلاش می کرد با سلاح و آتش و جنایت آن را تثبیت کند،  درهم شکست.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان اضافه کرد: مقاومت فلسطین قواعدی را پایه گذاری کرد که زمینه ساز پیروزی بزرگ درآینده خواهد شد و باردیگرحیات را به آرمان فلسطین و امید را به ملت های مستضعف جهان بازگرداند.

در این بیانیه آمده است: این پیروزی تاثیرات سیاسی، راهبردی و فرهنگی مهمی بر آینده درگیری ها در منطقه برجای خواهد گذاشت.   

ملت فلسطین، کشورهای محور مقاومت و همه گروه های سیاسی و مردمی که در سراسر جهان فلسطین را یاری کردند، تاکید و ثابت کردند که این غده سرطانی جنایتکار از خانه عنکبوت سست تر است و چنان دچار ضعف و ناتوانی است که پیروزی کامل در دسترس و قدس از هر زمان دیگیری به آزادی نزدیک تر است.

در این نبرد همه توهم ها درباره صلح و راه حل سیاسی و طرح خائنانه معامله قرن و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فرو ریخت و نشان داد که مقاومت در مسیر پیروزی و آزادی دست برتر دارد.

‌از ساعت 2 بامداد روز جمعه، با دخالت برخی طرف های خارجی، آتش بس میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفت.

کابینه رژیم صهیونیستی پس از 11 روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست 3 ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 10:46:57