محمدعلی الحوثی: عربستان به جای یمن، رژیم صهیونیستی را بمباران کند

شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 14:53:29
محمدعلی الحوثی: عربستان به جای یمن، رژیم صهیونیستی را بمباران کند

تهران - الکوثر : عضو شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد، عربستان، بمباران و تجاوز خود به یمن را متوقف کند و این کار را علیه رژیم صهیونیستی که مناطق فلسطینی را بمباران می‌کند، انجام دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین و بی‌تحرکی عربستان سعودی در صفحه توئیتر خود نوشت : از عربستان سعودی و ائتلاف آن می‌خواهم، برای پیروزی ملت فلسطین، رژیم غاصب اسراییل را هدف چند حمله قرار دهد.

الحوثی خاطر نشان کرد، جمهوری یمن نیز در عوض این اقدام ریاض، حق خود در پاسخگویی به حملات را نادیده خواهد گرفت، هر چند که حملات و محاصره عربستان علیه یمن ادامه پیدا کند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین از ماه مبارک رمضان  شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی است و از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی و غزه ، شدت بیشتری پیدا کرده است.

بنابر اعلام سازمان دفاع مدنی در غزه ، از آغاز بمباران‌های رژیم صهیونیستی به غزه ، 139 فلسطینی از جمله 39  کودک و 22 زن به شهادت رسیده و دست کم 950 نفر مجروح شده‌اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 14:53:24

دسته بندی :