اسرائیل خطری برای کل امت اسلامی است

پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 11:20:51
اسرائیل خطری برای کل امت اسلامی است

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس، اسرائیل را رژیمی غاصب و نامشروع و غده ای سرطانی دانست که باید از بین برود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل انصارالله یمن طی سخنانی به‌مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی قدس گفت: ملت ما دشمن اسرائیل را خطری برای کل امت اسلام و امنیت صلح و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌داند.

الحوثی گفت: در ابتدا جا دارد به بزرگان ملت فلسطین، آزادگان و نگهبانان در مسجدالاقصی و قدس درود و سلام بفرستم.

وی افزود: رژیم اسرائیل، رژیمی غاصب است که هیچ مشروعیتی ندارد و غده سرطانی است که باید از ریشه کنده شود.

دبیرکل انصارالله یمن با اشاره به اقدامات برخی از رژیم‌های عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی آن را خیانت به اسلام و مسلمانان دانست و گفت: عادی‌سازی برخی از کشورها با دشمن و پیوستن آنها به صف دشمن نفاق و دورویی کامل و خیانت به اسلام و مسلمانان است.

وی افزود: روز قدس روز مهمی برای بیداری امت اسلامی، افزایش آگاهی‌ها و احساس مسئولیت در قبال مساله مرکزی و محوری جهان اسلام است.

دبیرکل انصار الله تاکید کرد: ملت یمن با گرایشات و هویت ایمانی خودش با تمام توان از موضع حق در مساله فلسطین حمایت کرده و پشتیبان این ملت در تلاش برای آزادی سرزمین و مقدسات‌شان است.

وی ادامه داد: ملت یمن خواهان افزایش نقش‌آفرینی در موضوع حمایت از ملت فلسطین است و این مساله از اعتقادات ایمانی و اصول دینی و انسانی نشات گرفته است.

الحوثی افزود: ملت ما دشمن صهیونیستی را خطری برای کل امت اسلامی  و امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی می‌داند، رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و نامشروع است، این رژیم غده‌ای سرطانی است که باید از بین برود و برچیده شود.

وی گفت:  آنچه برخی رژیم‎های عربی در موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از خود نشان دادند، انحراف از مسیر صحیح و خیانت به اسلام و مسلمین است.

دبیرکل انصارالله تصریح کرد: ما دست آزادگان فلسطینی در قدس و نگهبانان مسجدالاقصی که برابر رژیم صهیونیستی به مقابله برخاسته‌اند به گرمی می‌فشاریم.

وی گفت: به سران رژیم صهیونیستی و جامعه صهیونیستی نیز می‌گویم که شما امروز در بحران بزرگی گرفتار شده‎‌اید. طرف مقابل شما جبهه‌ای از افراد صادق ، جدی و دارای اتکال به الله از امت اسلامی هستند.

الحوثی همچنین افزود: مساله فلسطین امروز از دست جریان توطئه خارج شده و این رخداد مقدمه پیروزی نهایی و تحقق وعده الهی است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 16 اردیبهشت 1400 - 11:20:9