شهید حجازی به روایت فرزندش +فیلم

پنج شنبه 2 اردیبهشت 1400 - 18:15:55

تهران- الکوثر: فرزند شهید حجازی با اشاره به خصوصیات شهید در خانواده و جدیت در محیط کار گفت: یکی از بزرگ‌ترین تسلی‌ها برای ما، لطف حضرت آقا و رضایتشان از پدرم بود  و خدا را شاکرم که ایشان به رضایت ولی فقیه و پایان به این خوشی رسیدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سیدعلی حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از  اصفهان، با اشاره به تعامل بسیار خوب شهید حجازی با خانواده اظهار داشت: افتخار بزرگی است که فرزند شهید حجازی هستم و خدا را شاکرم به خاطر این افتخار و مدال بسیار ارزشمندی که خداوند نصیب پدر من و خانواده‌مان کرد، ایشان در واقع پدری همه‌چیز تمام بود و انصافا از مهر، محبت و توجه، هیچ چیزی برای ما کم نگذاشت و من و تمام خانواده تا آخر عمر مدیونشان خواهیم بود.

وی ادامه داد: حضور ایشان، رهنمودهایشان و همین ‌که کنارمان بودند برایمان بزرگ‌ترین نعمت بود و فقدانشان واقعا سخت است ولی به رضای خدا راضی هستیم، ایشان سال‌ها منتظر چنین روزی بود و ما هم افتخار می‌کنیم و خوشحالیم که به آرزوی دلشان رسیدند.

فرزند شهید حجازی در ارتباط با خصوصات فردی ایشان در جمع خانواده بیان کرد: در خانه اصلا قابل تشخیص نبود که ایشان یک سردار نظامی است و با فعالیت و مجاهدت خود و همکاران و دوستانش پیکره صهیونیست را جریحه‌دار کرده‌است، ایشان پدری بسیار مهربان بود و بسیار توجه داشت و اگر چه بنا به مشاغل مختلفی که در دوران زندگی داشت، فرصت کمی داشت اما همان فرصت کم به‌ قدری باکیفیت و پر وزن بود که ما هیچ خلا از نبود پدر حس نکردیم.

وی افزود: این‌ها توفیقی بود که خداوند به ایشان داد و به ‌نظر من کسی‌که واقعا خودش را در راه خدا وقف کرده و کاری در راه خدا انجام دهد حقیقتا خداوند در وقت مناسب به همه کارها، افکار، تصمیمات، خانواده و زندگی آن فرد برکت می‌دهد، این چیزی است که من واقعا درمورد پدر خود دیدم.

سیدعلی حجازی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری تصریح کرد: همانطور که در پیام حضرت آقا هم بیان شد، پدرم با اینکه فرصت زیادی نداشت اما واقعا خستگی‌ناپذیر بود و از سال‌های پیش از انقلاب تا همین چند روز پیش که نفس داشتند تمام تلاششان را کردند و لحظه‌ای از پای ننشست و واقعا مسئولیت‌های جدی و تعیین‌کننده‌ای هم داشت.

وی خاطرنشان کرد: چیزی که واقعا خوشحالم کرد و یکی از بزرگ‌ترین تسلی‌ها برای ما است، لطف مقام معظم رهبری و اعلام رضایت ایشان از پدرم بود که یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای پدرم در دنیا به ‌شمار می‌رفت و خدا را شاکرم که ایشان به بزرگ‌ترین آرزوهای خود یعنی رضایت ولی و پایان به این خوشی رسیدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 2 اردیبهشت 1400 - 18:15:45

دسته بندی :