ختم حدیث کساء برای رفع گرفتاری‌ و برآورده شدن حاجات

پنج شنبه 19 فروردین 1400 - 11:22:36
ختم حدیث کساء برای رفع گرفتاری‌ و برآورده شدن حاجات

ختم حدیث کساء از احادیثی است که در عین سادگی متن و سجع زیبا دارای محتوایی غنی و آثار و برکات فراوان است که در متن حدیث به آن‌ها اشاره می‌شود. بسیاری از افراد برای رفع گرفتاری ها، ازدواج و همچنین برآورده شدن حاجات خود ختم حدیث کسا را انجام میدهند.

تهران- الکوثر:  ختم حدیث کساء به مدت یک هفته و از روز شنبه شروع می شود؛ و بعد از هر روز که دعا‌ها خوانده شد حاجت خود را از خداوند بخواهید و خدا را به پنج تن قسم دهید.

روز شنبه: در ساعت معینی حدیث کسا را بخوانید و بعد 2 رکعت نماز هدیه به پیامبر اکرم (ص) و بعد از نماز، تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز یکشنبه: دقیقا در همان ساعتی که روز شنبه حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن 2 رکعت نماز هدیه به امام حسن (ع) بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز دوشنبه: دقیقا در همان ساعت روز‌های قبل که حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن 2 رکعت نماز هدیه به امام حسین (ع) بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز سه شنبه: دقیقا در همان ساعت روز‌های قبل که حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن 2 رکعت نماز هدیه به امام علی (ع) بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز چهارشنبه: دقیقا در همان ساعت روز‌های قبل که حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن 2 رکعت نماز هدیه به حضرت زهرا (س) بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز پنج شنبه: دقیقا در همان ساعت روز‌های قبل که حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن 2 رکعت نماز هدیه به جبرئیل بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

روز جمعه: دقیقا در همان ساعت روز‌های قبل که حدیث کسا خوانده شده باید بخوانید و بعد از آن نماز امام زمان (عج) بخوانید و بعد تسبیحات حضرت زهرا (س) را بخوانید.

مطالب مرتبط: 

حدیث شریف کسا با صدای حاج مهدی سماواتی

آثار و برکات ختم حدیث کسا

حدیث شریف کساء از منظر آیت‌الله بهجت + فیلم

 


پنج شنبه 19 فروردین 1400 - 11:22:20