دبیرکل جهاد اسلامی : حمله به یمن در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی شکل گرفت

چهار شنبه 18 فروردین 1400 - 13:1:52
دبیرکل جهاد اسلامی : حمله به یمن در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی شکل گرفت

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد، حمله به یمن برای تجزیه کشورهای عربی رخ داد که آمریکا آن را در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، زیاد النخاله سه شنبه شب در گفتگوبا شبکه المسیره یمن افزود، کشتارهای دسته جمعی زیادی در طول ۶سال گذشته و با حمله به کشور اسلامی یمن و کشتار کودکان و زنان شکل گرفت و ما با دیده‌ی مباهات به پایداری ملت یمن علیه حملات ائتلاف می‌نگریم که کم کم مشروعیت خود را از دست می‌دهد.

النخاله گفت، ملت یمن هدف حمله گروهی از کشورهای عربی قرار گرفت که به عربستان محدود شده است ویمن دوقلوی فلسطین در مقاومت و پایداری خواهد بود و ما به صورت مداوم شاهد حمایت یمنی‌ها از آرمان ملت فلسطین هستیم .

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد، ملت فلسطین در سایه محاصره تنها به حال خود رها شد و ملت یمن نیز بخشی از ملل عرب است که حملاتی علیه آن شکل گرفت و این نشان  داد که منطقه‌ عربی برای متلاشی شدن و تجزیه، توسط آمریکا و به نفع پروژه صهیونیستی هدف حمله قرار گرفته است.

النخاله تصریح کرد، فلسطینی‌ها در درون یک زندان بزرگ در کنترل اسرائیل زندگی می‌کنند و اسرائیلی ها می گویند که این صلح و همزیستی است که چنین سخنانی، ادعاهایی بیهوده است.

دبیرکل جهاداسلامی درادامه افزود، حکومت‌های عرب به دنبال آن هستند که ملت فلسطین و ملل عرب را با نقشه صهیونیستی معاوضه کنند، اما نمی‌توان پذیرفت یک نقشه و طرح اسرائیلی در خاک فلسطین تشکیل شود و وظیفه ماست که بجنگیم و به مبارزه ادامه دهیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 18 فروردین 1400 - 13:1:44