اعزام تروریست‌هایی از سوریه به مأرب یمن

یک شنبه 15 فروردین 1400 - 17:26:27
اعزام تروریست‌هایی از سوریه به مأرب یمن

تهران - الکوثر : منابع یمنی از ورود تروریست‌هایی از سوریه به این کشور برای اعزام به استان مأرب ،جهت مقابله با ارتش و کمیته‌های مردمی خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، منابع اطلاعاتی در یمن اعلام کردند، تروریست‌های القاعده با استقرار در چندین منطقه نزدیک  ساحل «أبین»، منتظر هستند تا این عناصر تکفیری از سوریه  وارد یمن شوند .

طبق گفته منابع امنیتی و اطلاعاتی، تروریست‌های القاعده مأمور هستند تا امنیت مسیر ورود این تروریست‌ها را پس از ورود به یمن تأمین کرده و آنها  را با سلاح‌هایشان به استان مأرب منتقل کنند.

براساس این گزارش، در یک هفته گذشته تروریست‌های القاعده برای تأمین مسیر حرکت عناصر مسلحی که از سوریه وارد یمن میشوند، به چندین مقر شبه نظامیان شورای انتقالی جنوب حمله کرده‌اند.

تابستان  سال گذشته  نیز عناصر تروریستی  به سرکردگی «راید بن سعود بن معیلی»، «سلمان بن علی حمد بن میقان» و «عبدالله المکنی» برای جنگ در محور عملیاتی مأرب، از سوریه به یمن وار شدند. 

ورود تروریست‌ها از سوریه به یمن درحالی صورت میگیرد که اندیشکده «مطالعات خاور نزدیک واشنگتن»  جمعه گذشته با بررسی قدرت موشکی و پهپادی یمن، از دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خواست تا از تمام ابزارهای ممکن برای ممانعت از قدرت‌یابی بیشتر انصارالله یمن استفاده کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 فروردین 1400 - 17:26:20

دسته بندی :