نشانه‌های ظهور از نگاه اندیشمند اسلامی +فیلم

شنبه 14 فروردین 1400 - 18:56:2

تهران- ویژه الکوثر: استاد و پژوهشگر برجسته حوزه علمیه، نشانه های اصلی ظهور امام زمان (عج) را برشمرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اسد محمد قصیر در برنامه «اسلام محمدی» شبکه جهانی الکوثر گفت: خداوند عز و جل از روی لطف و حکمت، نشانه های ظهور امام زمان(عج) را معرفی کرده است تا انسان گمراه نشود. این نشانه ها بسیار محدود هستند و از تعداد انگشتان دست فراتر نمی روند و شامل صیحه (صدای بلند)، سفیانی، یمانی، خراسانی و نفس الزکیه و ظهور عیسی(ع) می شود به طوری که حضرت عیسی پیش از امام زمان ظهور می کند تا زمینه را برای ظهور امام فراهم کند. این ها نشانه های ظهور هستند و هرآنچه غیر از این گفته می شود بدون پشتوانه علمی است.

این اندیشمند برجسته علوم اسلامی افزود: نشانه های ظهور با صیحه (صدای بلند) آغاز می شود که یک معجزه است. وقتی صیحه شنیده شود ظهور دولت امام زمان بسیار نزدیک خواهد بود. این نشانه ها به این خاطر است تا انسان گمراه نشود. اینطور نیست که به ادعای بعضی ها صدها نشانه برای ظهور وجود داشته باشد.

شیخ اسد قصیر تاکید کرد: هیچ نیازی به جستجو برای یافتن علائم ظهور و تلف کردن عمرمان در این راه نیست. صیحه را حتی زنان در خانه هایشان و حتی کسانی که در قبر هستند خواهند شنید. صیحه یک معجزه است و همه ساکنان زمین و چه بسا ساکنان آسمان آن را خواهند شنید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 14 فروردین 1400 - 17:58:40