جشن تولد ۱۱۸۷ سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا

دو شنبه 9 فروردین 1400 - 16:22:38
جشن تولد ۱۱۸۷ سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا

تهران- الکوثر: همزمان با نیمه شعبان، جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با روشن کردن شمع و هوا کردن بادکنک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) را در کربلا برپا کردند و این شب پرفضیلت را با دعا و نیایش احیا کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، همزمان با شب میلاد حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت، کربلا به ویژه حرم سیدالشهدا (ع) و مقام امام زمان (عج) چراغانی و تزئین شد و جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) در کربلا و حرم امام حسین (ع) حضور یافتند؛ تا جایی که کربلا و به ویژه بین‌الحرمین مملو از جمعیت شد.

 

حرم حسینی به مناسبت ولادت امام دوازدهم چراغانی و گل‌آرایی شده و پارچه‌های سبزرنگ مزین به نام و القاب حضرت مهدی (عج) در صحن حرم ارباب نصب شد.

 

 

همچنین در شب میلاد امام زمان (عج)، جمعی از زائران که توفیق تشرف به کربلا را داشتند، در بین‌الحرمین شمع‌هایی روشن کرده و به احیای این شب پرفضیلت پرداختند.

 

 

 

با توجه به اینکه عاشقان اهل بیت (ع) از شهرهای مختلف با پای پیاده و‌ طی کردن مسیر زیاد به حرم امام حسین (ع) مشرف شده بودند، خیابان‌های منتهی به حرم امام حسین (ع) در هر لحظه پذیرای زائران بسیاری بود و موکب‌ها نیز از زوار با ارائه غذای گرم، شکلات و‌ شیر پذیرایی می‌کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید
: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv

 


دو شنبه 9 فروردین 1400 - 13:38:37