جنبش انصارالله: ائتلاف سعودی به تجاوز و محاصره پایان دهد تا حملات ما هم متوقف شود

شنبه 30 اسفند 1399 - 10:0:7
جنبش انصارالله: ائتلاف سعودی به تجاوز و محاصره پایان دهد تا حملات ما هم متوقف شود

تهران- الکوثر: یک عضو شورای عالی سیاسی یمن به اقدام محور سعودی در محکوم کردن عملیات نیروهای یمنی در عمق عربستان سعودی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمد البخیتی» در صفحه توئیتر خود این اقدام را بی نوشت: محکوم کردن‌های شما را زیر پاهایمان می‌گذاریم.

وی همچنین گفت: تجاوزات و محاصره خود را متوقف کنید تا ما نیز حملات خود را متوقف سازیم.

البخیتی همچنین تصویری از خبر شبکه العربیه سعودی با تیتر «محکومیت‌های عربی گسترده علیه حمله به پالایشگاه نفتی الریاض؛ اقدامی تهاجمی و برنامه‌ریزی شده بود» را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز جمعه اعلام کرد که در جریان دومین عملیات پهپادی ارتش این کشور، پایگاه هوایی «ملک خالد» در عربستان هدف قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه اعلام کرد که یگان پهپادی این کشور پایگاه هوایی «ملک خالد» در «خمیس مشیط» را با ۲ فروند پهپاد «قاصف k۲» هدف حمله قرار داده و به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که حمله به پایگاه ملک خالد در پاسخ به تشدید حملات متجاوزان سعودی و تداوم محاصره یمن صورت گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر نیز از عملیات گسترده نیروهای این کشور در عمق عربستان سعودی خبر داده بود.

وی با بیان این مطلب افزود: تأسیسات آرامکو در ریاض با ۶ پهپاد هدف قرار داده شده و عملیات از دقت بسیار بالایی برخوردار بود.

سریع خاطرنشان کرد: تا زمانی که محاصره و تجاوز ادامه داشته باشد، عملیات نیروهای مسلح یمن نیز ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: همه شرکتهای خارجی و شهروندان سعودی باید از اهداف نظامی و حساس دوری کنند؛ زیرا این اماکن، «اهداف مشروع» نیروهای یمنی محسوب می‌شوند.


 

آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv


شنبه 30 اسفند 1399 - 8:10:54

پربازدیدها