تاکید هیأت حزب الله در مسکو بر ادامه مقاومت

سه شنبه 26 اسفند 1399 - 14:8:24
تاکید هیأت حزب الله در مسکو بر ادامه مقاومت

تهران- الکوثر: «محمد رعد» عضو حزب الله و رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان که به مسکو سفر کرده است در دیدار با کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه بر ضرورت ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر دشمن تاکید کرد.  

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمد رعد عضو حزب الله و رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان که ریاست هیات لبنانی در سفر به مسکو را به عهده دارد در این ملاقات از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی لبنان قدردانی و بر ضرورت ادامه مقاومت تا پیروزی نهایی بر دشمن تاکید کرد.  

جلالی سفیر ایران در روسیه نیز ضمن تاکید بر تداوم حمایت تهران از حزب الله و محور مقاومت، تنها راه پیروزی بر دشمن صهیونیستی را مقاومت و پایداری ارزیابی کرد.  
در این دیدار طرفین در مورد اوضاع خاورمیانه از جمله تحولات لبنان، سوریه، فلسطین، محور مقاومت  تبادل نظر و گفت و گو کردند.  
شوقی بونصر سفیر لبنان در روسیه نیز در این دیدار که در محل سفارت ایران در مسکو انجام شد، حضور داشت.
هیات حزب الله به دعوت وزارت امور خارجه روسیه برای انجام یک سفر سه روزه شامل یک دور جلسات در مجلس نمایندگان و دومای روسیه، دیدارهای سیاسی و رسانه‌ای روز یکشنبه وارد مسکو شد.  
 هیات حزب الله لبنان روز دوشنبه  نیز با  سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیدار و رایزنی کرد.

محمد رعد رییس هیات حزب‌الله مذاکره با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه را دوستانه و در عین حال صریح توصیف کرد.

محمد رعد افزود: ما درباره اوضاع منطقه و لبنان و چگونگی تثبیت ثبات و جدایی از هر قدرتی که به حمایت از تروریسم منجر می‌شود، گفت‌وگو کردیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


سه شنبه 26 اسفند 1399 - 12:50:0